金錢應付到既話就跑零啦,全能一點,上山下海
基本已經應付哂香港地既路段
50MM碳刀除左翔東,以外既地方都 ...
mac2007 發表於 2015-10-28 18:20 
同埋用得碳刀就唔好揀開口吧
用開口不如用返鋁軨吧
其實跑3都係一個唔錯既選擇
可以考慮一下跑3 ...
mac2007 發表於 2015-10-28 18:23 
用開口不如用返鋁軨吧
呢點非常認同, 用得碳就係要輕, 唔係換黎做咩.
50MM碳刀除左翔東,以外既地方都好少用得著
呢句就有保留, 50MM做得夠輕框 其實上斜好過極大部份鋁鈴.
更加上Rider係一位有份量人士就更見優勢
其實香港人好喜歡既Racing 係保養上要密過其他廠既一線鋁鈴.
留意佢地係用鋁鈴支+鋁頭, 唔少case係斷鈴支 因缺乏保養. 買左就要留意. |