lkman 當前離線
中級會員
師兄可以試試買一樣叫"天地柱"既野.. 我都係用佢黎係屋企掛 road bike...裝拆容易..唔佔地方.. 支柱 ... hkarmy01 發表於 2013-10-20 00:35
TOP
我而家用緊呢個, 都幾舒服 1k 樓下 tamkl 發表於 2013-10-19 21:18
hkarmy01 當前離線
Moderator
我衣加咁樣都比老婆詐形,如果整支柱肯定唔比! lkman 發表於 2013-10-20 01:58
就用番呢個位..裝支柱...電視機之上..天花之下..就係你既掛車空間... 買部靚車掛係度..除左踩..仲可 ... hkarmy01 發表於 2013-10-20 02:18
kerr 當前離線
初級會員
bobocar 當前離線
進階會員
睇過唔少 reviews 呢隻saddle都話無想象中舒適... 我自己用 fizik .aliante.......specialized romi ... bobocar 發表於 2013-10-30 03:20
madebyp90 當前離線
樓主所講既呢隻 seat 既評語唔係幾好.. 詳情請 google 搵搵... 好老實講...如果剩係靠張 seat..個避震減震 ... hkarmy01 發表於 2013-10-19 22:13
咁想問下其實坐墊係咪厚d會舒服d呢? lkman 發表於 2013-10-30 05:18