thx all... 今朝六點出發,頭廿几km都仲頂到,過左霧社莫魯道紀念碑開始謝皮,飲左四五支水,再踩下停下,推左几km... 跟手去chkin,念住放低行李,但即刻落狗屎.... 旅館D人都話呢排一過中午就係咁

今日抖下,明天晨早4,5點出發

架t3f 451 係x利買,仲訂多對451 鈴,仲有俾架cross 用既token 碟鈴

TOP

記得買夠能量飲品 @最高7-11

好好休息

加油
餘下20公里有難度

TOP

記得買夠能量飲品 @最高7-11

好好休息

加油
餘下20公里有難度
rx78_nt-1 發表於 2014-6-12 13:55


係山上一定要係尐停車場買熱飲.
好鬼凍.

TOP

今次上黎係有D冒險,原定計劃起碼要操到十月。

唔知有冇人聽過: 你點樣渡過你18歲成為成人既生日可以睇出你往後人生點過。我已經冇印像當年點過,所以我混惡左大半世, 聽日係我最後一個3字頭生日,我要用雙腿係最高既地方同自己慶生。 往後人生不要留白

TOP

無意間發現呢個帖!! 加油呀!!

TOP

三年年我朋友都在武嶺過二字尾生日

那天在松雪樓住了一晚


師兄生日快樂
一路平安
回港時踩返轉

TOP

thx, 5:30 出發, 10:30到武嶺,用小摺上武嶺真係同自殺冇分別,差不多一半在推。。。。

下次再挑戰武嶺,除非做到一腳來回嶼南上大佛,否則只係推幾耐幾多既分別

TOP

加油呀CHING~ 啱啱FB 見到你買車D 相XDD

BTW 如果你去拎番條LING 個時, 可唔可以幫我問下,上次買F20 - 451 R 個個香港人, 佢部舊車有個車尾袋扣, 如果搵到可唔可以拎番比我, TOP PEAK 扣黎, 我而家個TOP PEAK 袋冇得用xdd

返黎踩車呀!! 加油!

TOP

同埋,呀老細包車技術真係.... 麻麻地, 你部得自己包好D 呀~
同埋落左機, 記得係機場CHECK 好條LING, 大餅有冇事!

另外, 佢有LOTUS GE 單車大袋, 唔知你啱唔啱, 佢話裝住ok 唔會掉爛, 但我覺得唔係好得XD

TOP

完成就子好 始終高山空氣稀薄
過左梅峰已經好難
斜度唔算高
但好難回氣

TOP