所以我分三次去, 第一次想好好認識台灣, 感受台灣人既文化
我六月再去係為左挑戰自己(上武嶺) 同完成上次既"缺口"
如無意外我十月再去挑戰五日 + 埔里直上武嶺
所真心佩服 wolf 師兄, 先環一圈再上武嶺, 不會太趕
我講過, 唔好忘記自己. 如果當初係為挑戰而環島既, just do it, but do it yourself (講白d係, 每人有自己原因, 有人想旅遊, 有人想挑戰速度, 有人想挑戰高度, 自己做自己最好. 唔好強加別人, 亦無需理會別人)
我不可以因為自己跑了4角燈塔走過海線, 就認為走台1的不算是環台吧...
如是這般, 我沒上過武嶺也不是環台嗎? 
我很簡單, 不懂左拉右拼把用不同漂漂亮亮的理由包裝得自己像個 superstar, 再勉強/強迫別人做自己要做的事 對我而言環台就是 : enjoy your life, just do it! (but do it yourself :P)
很久以前我也說過, 只要踏出第一步, 就算只是"想"去環台, 你已經贏左自己 |