rx78_nt-1 當前離線
進階會員
TOP
伏喱哩 當前離線
中級會員
eriklam9999 當前離線
其實北宜係慳時間 踩北海岸仲長距離 亦都好大風唔易踩 每個人有不同經曆 未必能踩一樣的路 故事卻是各有精 ... rx78_nt-1 發表於 2014-5-5 14:10
acog 當前離線
雖然好慢 我盡左力 rx78_nt-1 發表於 2014-5-5 11:13
我買左部khs f20 451 r返黎,同長榮同一班機,大盤同ling 都係比佢地掟彎左dd, 已準備claim 保險。 同埋根 ... eriklam9999 發表於 2014-5-2 21:31
終於可貼了 我都感覺壽卡不太難 7:30在大武 9:00前已經在壽卡 反而北宜在新店 9:00出門 12:00先在坪林 ... rx78_nt-1 發表於 2014-5-4 14:22
合X FB 寫果個就係你 BTW, 你pack 返黎箱都生事.. 我下轉plan 坐中華 acog 發表於 2014-5-6 20:27