其實北宜係慳時間
踩北海岸仲長距離
亦都好大風唔易踩
每個人有不同經曆
未必能踩一樣的路
故事卻是各有精彩

TOP

如果唔想行海邊.其實仲可以行台2到草嶺單車隧道後穿過到福隆.繼續再行台2.經十份行106亦可以到台北.

TOP

其實北宜係慳時間
踩北海岸仲長距離
亦都好大風唔易踩
每個人有不同經曆
未必能踩一樣的路
故事卻是各有精 ...
rx78_nt-1 發表於 2014-5-5 14:10


啱,真係好大風~
大風到落斜要落腳先可以行到... 睇住個錶17 -> 16-> 15....
真係好開心~ : )

TOP

雖然好慢
我盡左力
rx78_nt-1 發表於 2014-5-5 11:13


感激你的 information!  決定由竹南去埔里住一晚... (原本諗住台中直上清境...)

TOP

壽卡... 我地上過大佛既都覺得, 姜山道+朗平難捱好多
就算青龍頭經龍如路上大欖交野公園都辛苦過壽卡 ....

TOP

本帖最後由 acog 於 2014-5-6 20:26 編輯

thx wolflee , 佩服!
好期待你會寫個長細既版本

TOP

我買左部khs f20 451 r返黎,同長榮同一班機,大盤同ling 都係比佢地掟彎左dd, 已準備claim 保險。

同埋根 ...
eriklam9999 發表於 2014-5-2 21:31


合X FB 寫果個就係你
BTW, 你pack 返黎箱都生事.. 我下轉plan 坐中華

TOP

終於可貼了

我都感覺壽卡不太難
7:30在大武
9:00前已經在壽卡

反而北宜在新店 9:00出門 12:00先在坪林
...
rx78_nt-1 發表於 2014-5-4 14:22


大大你強在以前 20吋上武嶺, 領教過... 但
幾年後敢於再挑戰!

TOP

合X FB 寫果個就係你
BTW, 你pack 返黎箱都生事.. 我下轉plan 坐中華
acog 發表於 2014-5-6 20:27


係呀係呀~~ 我黎XD 但我冇拎去CHECK 過部車xd, 我直接斷鏈後立即坐車由淡水去佢舖頭拆車XDD

TOP

我諗我六月去唔會拎/租環台 GPS... 一黎帶小d野... 二黎唔想有野束縛自己既行程
因為睇返eriklam9999 師兄  斷鍊米直接坐車去車鋪, 何等潚灑
但如果因為環台 GPS... 就可能要專登返去踩果段...

我認真架, 冇環台 GPS. 中途踩得倦米搭車, 坐高鐵... 踩踩下想返轉頭再踩又得.
可能中途見靚留多一兩日, 之後趕唔切最多坐火車又得!

TOP