一個人其實真係冇大家諗得咁差,因為好似後尾我有一日同另外兩個香港人踩,同佢地夾得唔順,我自己一個走,如食野佢地食得好耐d, 中間見沙灘又玩下。但反而我自己節奏易掌握。

開頭幾日可能ok, 但之後大家體力回復唔同休息不同,會好唔夾xD

TOP

旅程中我都不願見香港人
在機場遇到一個好似十二日環完
寒暄了幾句就feel到佢懶勁 又話去邊去邊
在羅東吃冰時有香港人傾又好保留咁
識到一d高質數大陸人踩左一日
有交流
亦有識到台灣大哥

至於拎野
我同朋友大家700c
得一條內呔
預左爆內呔>>>換 下一站買
爆外呔>>>唔洗踩
我三年前踩武嶺最錯就係拎單反
不是單反不好
而係太難在踩車下用
而最失敗係一人拎一部
結果係我個馬鞍袋放兩部單反
不單用晒保貴的空間而且好重
今次用防水相機算
而上武嶺不用背包
所有衫褲都放馬鞍包

TOP

冇,個兩個人ok ge, 只係路程上夾唔到姐,懶勁ge 由佢啦~~

係心心牛扒館同一個苗栗哥哥仔一間房,佢係車隊ge, 都教左我好多野!而且神人好多,佢之前試過練車玩野,臺北一日去到高雄,但覺得平路太悶xDD

TOP

本帖最後由 jacky820 於 2014-4-30 00:56 編輯
原先(舊年)最初plan 係一個, 但之後有個fd 話想join , 諗住佢都係半個台灣人, 而且係佢教我踩車同諗住可以  ...
acog 發表於 2014-4-29 20:55


1, 有人發老脾!自己走左去住第二間.  
2, 有美法不同!最後搞到我全程帶兩枝或三枝
3, 四個人出發,有不同脾氣可以理解!無半個台灣人, 我們應該第三日可以提早結束!
4, 四人同房;得兩個供電,你的插蘇幫了不少忙!只是叉環台GPS已經要用兩個供電了!而且一定要叉GPS才可叉自己的電話, Garmin和車頭燈.
5.一個人是好;但一齊出發要一齊安安全全回家!中途有想過跟台灣的洪大哥一齊出發, 但因許老先生的一句說話我留下一齊上路!
6. 講好左17:00前搵飯店不踩夜車,但只有兩晚可以。 (可能你無所謂;但我答應了家人;我要搵好多理由解釋。去之前講好05:00起身;06:00出發;我每日可以準時起身;但未試過06:00出門,明白大家有不同的性格習慣體能不一樣,但commitment要實行, no need to say sorry.  )
7. 明白你要做planning, 所以之前話大家諒解.
8. 我除了環台還幫社福機構籌款!
9. 12日的行程令我學懂忍讓和諒解!在工作上有很大的進步空間.
10. 籌備10月再去! 不過是一班人去!應該8-10左右。

一個人可以開開心心,但請小心安全,好好照顧自己!

TOP

本帖最後由 eriklam9999 於 2014-4-30 01:40 編輯

原來你地同行, sor~ 一直不知!我到後期先知環臺個野要叉電!所以慶幸冇申請!
而commitment 真係重要!同埋下午五點未揾住真係煩,因為我覺得係臺灣晚上踩車好危險。因為d 中機真係好危險!

我自己就0630- 0730 岀車,1530 左右到目的地,再揾地方落腳,洗衫~再1830飲咖啡xD

TOP

你既然咁講, 我亦不妨坦白, 由第一日你拎架 27.5 出黎, 我地已十分不滿
我第一次見你亦認為此舉非常有問題, 我亦坦言係十分"X街" , 不過你話你係, 所以已經冇行好講... 去欣澳練車仲要拎RB... 根本冇野好講

三個人用20吋, 自己踩27.5, 仲要炭架 但係咁催/推d細車, 叫你自己行先又怕又話唔識睇GPS. 好喇一齊就係咁推, 你車又輕又少行李踩得舒舒服服但從來冇理過其他人 feeling. 到第二日我已經出聲唔需要趕, 但衣然催.. 如果唔係你我地可以好輕鬆完成 (唔使趕車唔使迫自己, 對腳就唔會出事)

我發老脾就係唔明趕乜, 道不同不相為謀, 你有本事根本可以自己踩走先.
同樣, 過左壽卡我對腳末必再去到金崙, 原本諗住係大武停, 你就自己追車追到去金崙, 之後我地三個迫住灟夜走台9... 我一路忍住痛一路趕路. 冇你地任何一個(尤其係你)我一樣可以完成, 仲舒服好多!

我中途係墾丁有諗過放棄, 因為真係好難同你踩落去... 我怎致係台東想直接返臺北算, 但諗下自己踩可能輕鬆好多, 最後亦証實我自己去花蓮果段係最開心

我個人好直接, 既然有閣下不俏20吋, 一開始就唔應該join, 我地踩車係辛辛若若用對操返黎, 踩唔到就返去苦練, 而唔係怕冇面就去追硬件, 換炭架, 換鈦架.... 咁係自欺欺人!

好感謝你幫手洗衫, 催我地趕車, 催我地食飯, 我炒車幫我去7仔買膠布
但都係果句,一齊踩車就免喇, 我地係踩車而唔係曬車

最後, 唔好意為小輪徑細d = 玩具車, 踩小摺所需既體能一地比大車既更大

TOP

一個人其實真係冇大家諗得咁差,因為好似後尾我有一日同另外兩個香港人踩,同佢地夾得唔順,我自己一個走, ...
eriklam9999 發表於 2014-4-29 22:08


that s truth 平時幾好傾都係咁話
所以出發前應該夾出幾次車, 啱既先好一齊去

TOP

本帖最後由 jacky820 於 2014-4-30 09:04 編輯
你既然咁講, 我亦不妨坦白, 由第一日你拎架 27.5 出黎, 我地已十分不滿
我第一次見你亦認為此舉非常有問題, ...
acog 發表於 2014-4-30 06:41


你誤會了!
第一我並沒有睇不起小輪,反而覺你和另外兩位很勵害,我自問腳頻一定沒有你們那麼快!我要回文,只是譲大家知道過程及结果,成件事沒有受害者,只有在過程中學到多少,得了多少!當然NEVER SAY NEVER, 我暫時也不會同你們操車!

我不會同意我加架車最輕而不理你們的feeling. 我199磅. 車連行理有44.7磅,何以見得我的行理好輕? 我只帶了三套衫褲;當然最輕的行理!你不是17x+50嗎?另外兩個不是還輕嗎?

買車理論,我對是什麼架沒有特定選擇!要的是快快樂樂出門,平平安安回家!
我只有架RB,而且未買MTB, 去環台難道拿架Cipollini 加bora35? 所以我買架全新架但二手XX/XO件!但我並不知道你有一架同款但鋁架,其實我以為你知道為何我回港要換車!如果有師兄用碳架,會明白架車花左有幾心痛,而我架車花左,是自己碰碰撞撞弄花,只好說自己自招,但因車友的車跌而high花,就有苦自知,同車友講仲要回䭝一句! D04. 個D心情希望將來他朝君體也相同,你會學識體諒他人!而不是回句 D04. 因為我在台灣玩MTB後,發覺幾好,而去之前已訂了LITESPEED CITICO S碼架,所以順便成張換車,尤其我在台灣見完咁多意外後,我更加確定自己的決定!對我來説,單車只是一種運動,因為自己平時沒有運動所以它令到自己動一動!我並不是透過單車去自我傷害自己的身體!當然你有自己的一套,大家用不着去要別人接受自己的一套!另外兩個車友不是也小輪嗎?他們有不滿意你的車加呢樣嗰樣,又或者投訴別人的車比自己的好嗎?

我催大家,我的解釋是既然定了目標,自然要朝目標衝!不然定來什麼?去之前定的目標不是要實行嗎?

第一天有車友撞牆,我和另一位車友等齊人才一起到飯店,是我們慢了,而要多謝你先找飯店!之後為什麼我們要先到找飯店,是因為見你受傷了而不想你太辛苦,所以我們一起分擔!你會駡我為什麼趕不自己行先,對不起我之前沒有用你用時間去計畫路線,所以我大部分時候在最後,不是我踩得不夠快,而是留後看有什麼可以幫手,如果有車友出事可以幫忙!同時我透過呢個過程不停想工作上,家庭上及自我上有什麼改變!你可能不知道為什麽我要enable Garmin live track, 是要讓家人知道自己踩到邊,免得她們擔心。這是我對她的承諾,不會踩夜車,不會踩太快及好好照顧自己。

我在環台之中學到很多很多;自身和待人接物;也幫助了 (Hong Kong Children & Youth Services (HKCYS)籌了一筆善款!多謝公司的HR幫手!自己有得玩又幫到人!

在下個月的環台你自己小心,要贏的不是別人是自己!小心踩車!就算自稱XX都不要家人為你操心!

要回的都回了!不寫的也不想寫!無謂變嘈交貼成笑話!


(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

本帖最後由 acog 於 2014-4-30 16:02 編輯

可唔可以要求版主del d post? 其本上去到各有其辭, 反正自圓其說

最後, 我唯一要澄清, 我無講過"抵X死", 我既立場係只有廢人而無廢車
一日到黑驚架車整花一埋站就左挨右挨, 我地(係'地") 都覺得MTB 係一定會花驚就米拎, 到我知道真係花左我既反應係: 贛x x, 驚就米用炭架! (呢句我百份百有講, 而放心我架車抄咁多次 花過乜). 仲有, 我"地"由頭到尾都冇針對過架車, but 人.  大家其實想同你講我地唔想趕, 亦叫過你自己踩....

另外, 下次你地再要做d 咁有崇高意義既事, 有或者唔想踩夜車之類 requirement, 奉勸你同人地講聲. 我"地" 完全冇人知籌乜野款, 知就唔會唔小心落錯站冇左環台証.

p.s.我去果時188lb, 返黎 199lb, 寄倉行李 20+16kg, 減除袋同紙箱, 即係我架車連行李 30kg 左右
鋼架小摺比炭架mtb 重係一定

TOP

呢d 就係我講既無形壓力, 開波果時我已經問清楚大家目的, 例如想去夜市, 想沿海線.... 一心衣大家既目的plan 條route, 到出事就俾人哦... 就算我係唔係毒X, 我到寧願自己踩好過

TOP