你既然咁講, 我亦不妨坦白, 由第一日你拎架 27.5 出黎, 我地已十分不滿
我第一次見你亦認為此舉非常有問題, 我亦坦言係十分"X街" , 不過你話你係, 所以已經冇行好講... 去欣澳練車仲要拎RB... 根本冇野好講
三個人用20吋, 自己踩27.5, 仲要炭架 但係咁催/推d細車, 叫你自己行先又怕又話唔識睇GPS. 好喇一齊就係咁推, 你車又輕又少行李踩得舒舒服服但從來冇理過其他人 feeling. 到第二日我已經出聲唔需要趕, 但衣然催.. 如果唔係你我地可以好輕鬆完成 (唔使趕車唔使迫自己, 對腳就唔會出事)
我發老脾就係唔明趕乜, 道不同不相為謀, 你有本事根本可以自己踩走先.
同樣, 過左壽卡我對腳末必再去到金崙, 原本諗住係大武停, 你就自己追車追到去金崙, 之後我地三個迫住灟夜走台9... 我一路忍住痛一路趕路. 冇你地任何一個(尤其係你)我一樣可以完成, 仲舒服好多!
我中途係墾丁有諗過放棄, 因為真係好難同你踩落去... 我怎致係台東想直接返臺北算, 但諗下自己踩可能輕鬆好多, 最後亦証實我自己去花蓮果段係最開心
我個人好直接, 既然有閣下不俏20吋, 一開始就唔應該join, 我地踩車係辛辛若若用對操返黎, 踩唔到就返去苦練, 而唔係怕冇面就去追硬件, 換炭架, 換鈦架.... 咁係自欺欺人!
好感謝你幫手洗衫, 催我地趕車, 催我地食飯, 我炒車幫我去7仔買膠布
但都係果句,一齊踩車就免喇, 我地係踩車而唔係曬車
最後, 唔好意為小輪徑細d = 玩具車, 踩小摺所需既體能一地比大車既更大 |