多山也許不是問題,因我打算主要沿著海岸綫踩(過了四萬十川後會去一次久萬高原),應該不會有太多爬升挂 ...
safan852 發表於 2017-8-6 14:52 
我有睇過你篇遊記, 如果你覺得壽卡辛苦... 我勸你有定心理準備
日本大部分為山路, 非香港能比... 香港所謂斜只係短徒... 相比台灣日本不值一哂
7速摺車有點勉強, (體能良好另計. )
借問一下機票買了沒? 快運直至高松? 是2018?
港航今年全日本線運送單車免費, 出年未知. 但可以留意. (雖然只到大阪/岡山, 但大阪有船到德島)
建議在港購二手, 一黎可先習慣多練習. 二黎性能一定好過到日本買淘寶車 :D
不需要避震, 這只會浪費體力, 及增加車重. 一般二手也只需千多至二千, 如下
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=5599532
剩下的錢再到淘寶買車袋和裝備 :D |