本帖最後由 safan852 於 2020-11-10 16:35 編輯

deleted.

TOP

本帖最後由 safan852 於 2020-11-10 16:35 編輯

deleted.

TOP

多山也許不是問題,因我打算主要沿著海岸綫踩(過了四萬十川後會去一次久萬高原),應該不會有太多爬升挂 ...
safan852 發表於 2017-8-6 14:52


我有睇過你篇遊記, 如果你覺得壽卡辛苦... 我勸你有定心理準備
日本大部分為山路, 非香港能比... 香港所謂斜只係短徒... 相比台灣日本不值一哂
7速摺車有點勉強, (體能良好另計. )

借問一下機票買了沒? 快運直至高松?  是2018?
港航今年全日本線運送單車免費, 出年未知. 但可以留意. (雖然只到大阪/岡山, 但大阪有船到德島)

建議在港購二手, 一黎可先習慣多練習. 二黎性能一定好過到日本買淘寶車 :D
不需要避震, 這只會浪費體力, 及增加車重. 一般二手也只需千多至二千, 如下
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=5599532

剩下的錢再到淘寶買車袋和裝備 :D

TOP

本帖最後由 acog 於 2017-8-6 21:51 編輯

上幾月在北海道踩車, 已經避開了中央山脈... 但沿海攀升高度平均也有500m - 800m...
沿海另一問題是風向. 瀨戶內海還好, 但四國以南則另當別論...
testds.png
很久以前在尾道市租車踩島波海道... 一天來回攀升高度差不多2000m...
dsfsafsa.jpg

懇丁經壽卡至金崙大概爬1000m, 壽卡高度約500m 以下
sddddsd.jpg

所以四國的山要有心理/身理準備... 但風景真係靚!

TOP

本帖最後由 safan852 於 2020-11-10 16:38 編輯

deleted.

TOP

本帖最後由 safan852 於 2020-11-10 16:38 編輯

deleted.

TOP

本帖最後由 fiddle 於 2017-8-11 01:07 編輯

哇 師兄你咁蚊水至問既....

二手車你好難夠時間買,YAHOO BID有D單車店,不如直接去佢地D門市買啦,好似呢部平平地27速都係9舊,衰極都叫有波轉,拎過去踩完捐左佢都好過踩佢地出租果D車(1000YEN一日隨時都係單速勁重身果D通勤車) 十日回到個車價,不過要比行李咁囉,但就唔洗原點還車
https://hk.f1.page.auctions.yaho ... 33079?u=daisychoicy


話說我都買左十月快運機票高松入褔岡出都典緊,究竟落地買定帶摺車去,事關高松雖然多單車店,但日本單車OK貴,而快運單車入袋係OVERSIZE行李,後加好貴下,四百幾一程來回已經九百幾。(快運單件行李總和超過158CM就當超大行李,我正在研究緊將架摺車折埋轆分兩袋PACK控制一件係60X60X30以下,咁買一般行李會平D)

我都典緊好冇環四國,但四萬十川據說D山路好金,瀨戶內海本來預定左去但睇完上面分享有D淆底... 因為得部大行KA082(SP8)本來諗住HEA踩....

我之前用CR16 踩過一次荷蘭,雖然帶住30KG行李,但D路好平下,而且CR16 係16速...咁睇來始終都係要升16至得....(本來睇緊雙餅資料心大心細)

最後順便SHARE個LINK,講日本單車道的,貫通南北好正呀
http://www.japancycling.org/v2/cguide/

TOP

回覆 6# fatcatxx
2016年辦左,今年冇...可惜 0__0

TOP

本帖最後由 safan852 於 2020-11-10 16:38 編輯

deleted.

TOP

踩完。多謝甘多位Ching之前的提點。

#最終買左部二手Giant SCR1托運過去。踩完全程既感覺係:原來踩靚單車 ...
safan852 發表於 2017-8-29 16:00


先恭喜購入 SCR1 , SCR絕對係好車
購得愛車後亦表示歡迎加入 bikepacker 行列
一直也擔心之前中國地區連日風雨會否阻礙你行程, 但似乎蠻順利

距離及路程. 白己一個其實頗彈性.  
之前北海道日出時間大概是5點前, 所以我都習慣早點起身在6點前出發

日本路況雖然不算好, 但司機們普遍然度良好
(只要沒撞見香港的自駕遊)

TOP