acog 當前離線
進階會員
TOP
volante8657 當前離線
交野公園用2吋以下? 青山公路上大欖辛苦好多 acog 發表於 2014-6-11 20:14
madebyp90 當前離線
其實果段路系100%鋪裝路, 不過 1)個別路段比較爛 2)有d位好似過山車咁大上大落, 公路車齒比細會辛 ... volante8657 發表於 2014-6-11 22:37
女子監獄入,出大棠 草地位over 1:4 700c真係冇乜腳力都唔掂 madebyp90 發表於 2014-6-13 02:26
tonyikh 當前離線
初級會員
yuettoi 當前離線
我反而驚大欖涌頂(假如我冇理解錯佢份地圖) 我地山地車行2_T-32攻頂都要未必個個挨到上去 公路車少 ... volante8657 發表於 2014-6-13 11:06
好多RB已經係前34T帶後28T. yuettoi 發表於 2014-6-20 19:50
rx78_nt-1 當前離線
skybread 當前離線