交野公園用2吋以下?
青山公路上大欖辛苦好多

TOP

交野公園用2吋以下?
青山公路上大欖辛苦好多
acog 發表於 2014-6-11 20:14



    其實果段路系100%鋪裝路, 不過
1)個別路段比較爛
2)有d位好似過山車咁大上大落, 公路車齒比細會辛苦過山地車

TOP

其實果段路系100%鋪裝路, 不過
1)個別路段比較爛
2)有d位好似過山車咁大上大落, 公路車齒比細會辛 ...
volante8657 發表於 2014-6-11 22:37



    女子監獄入,出大棠

草地位over 1:4
700c真係冇乜腳力都唔掂

TOP

本帖最後由 volante8657 於 2014-6-13 11:07 編輯
女子監獄入,出大棠

草地位over 1:4
700c真係冇乜腳力都唔掂
madebyp90 發表於 2014-6-13 02:26



    我反而驚大欖涌頂(假如我冇理解錯佢份地圖)
我地山地車行2_T-32攻頂都要未必個個挨到上去
公路車少極都39T-28, 真係驚有人斷鏈

TOP

同大帽山比, 邊個難啲?
我可以用30 mins 上到大帽山郊野公園水牌
有能力完成上大欖涌?

TOP

我反而驚大欖涌頂(假如我冇理解錯佢份地圖)
我地山地車行2_T-32攻頂都要未必個個挨到上去
公路車少 ...
volante8657 發表於 2014-6-13 11:06

好多RB已經係前34T帶後28T.

TOP

好多RB已經係前34T帶後28T.
yuettoi 發表於 2014-6-20 19:50



    冇分别吖
仍然冇細餅

TOP

3餅, 30拖30, 28c, 線碟揮手區:D

TOP

acog師兄都去玩嗎?

我報左
預左推車

我睇下d大刀 lock踏友點踩

TOP

700C...姐係XC都唔玩得-,-:

TOP