我30km組,頭5.7km就炒左…皮外傷繼續完成
1:18完成

30km組都見到好多意外,上九龍公園斜就有位師兄由左線 ...
dandanhk 發表於 2016-10-6 20:52



   

咁真係幾得人驚

TOP

衝線後一刻的ActionCam Cap圖

時間1:38:22

時速30.3km/h
白翼天使獅 發表於 2016-9-26 22:37


我差你小小,
    1:38:55完成

TOP

下年我都想參加,睇左好多相,反而我想睇下收容車D相

TOP

下年我都想參加,睇左好多相,反而我想睇下收容車D相
PCKeung 發表於 2016-10-7 10:11



   

人坐旅巴
單車上5.5噸

TOP

人坐旅巴
單車上5.5噸
rx78_nt-1 發表於 2016-10-7 11:00 PM


咁裡面既車咪好似"澳"骰仔咁?

TOP