rx78_nt-1 當前離線
進階會員
我30km組,頭5.7km就炒左…皮外傷繼續完成 1:18完成 30km組都見到好多意外,上九龍公園斜就有位師兄由左線 ... dandanhk 發表於 2016-10-6 20:52
TOP
jacky912 當前離線
中級會員
衝線後一刻的ActionCam Cap圖 時間1:38:22 時速30.3km/h 白翼天使獅 發表於 2016-9-26 22:37
PCKeung 當前離線
下年我都想參加,睇左好多相,反而我想睇下收容車D相 PCKeung 發表於 2016-10-7 10:11
新遺失戰艦 當前離線
永遠的Minolta D7D用家
Moderator
人坐旅巴 單車上5.5噸 rx78_nt-1 發表於 2016-10-7 11:00 PM