啱啱過左員林去緊溪州大橋,target 去嘉儀~知道!!

TOP

大家都好熱血呀,   大家加油呀, 小心 ,祝福!

TOP

我16號晚已返香港了

14天 (336耐)環台成功了!
騎著機車走了台灣二千多公里。
衝極點
極東燈塔: 石門三貂角燈塔
極南燈塔: 墾丁鵝鑾鼻燈塔
極西燈塔: 七股國聖燈塔
極北燈塔: 貢寮富貴角燈塔
極中點: 埔里台灣地理中心碑
道路最高點: 合歡山武嶺

1517707_10154022451790367_7760828487121860228_n.jpg (108.16 KB)

1517707_10154022451790367_7760828487121860228_n.jpg

TOP

現在在武嶺對下一滑雪山莊

天氣好冷
有陽光但霧大
不見雲海

練習了三年
真不甘心未能全踩上武嶺
推了五公里
用左12個鐘

TOP

等你好消息, :
我也正plan 六月再去一趟復仇之戰!
來個日字環台, 硬拼武嶺!

TOP

我渣電單車都辛苦
沿途見好多單車友 ,好佩服你地既耐力

TOP

昨天中午到清境最高7-11
覺得仲有力
唔想在清境住
結果過左翠峰體力嚴重下降
食埋last 两包energy Jelly
去到昆陽前已經5:30開始天黑
6:30先在3275
仲要冇訂房
7:10去到松雪樓好彩仲有位同飯
8:00佢地關門

不過慘在太多人住
熱水沖涼好凍

今朝下斜去了梨山
遇到两次比狗追
吃飯時查到有巴士去宜蘭
飯都包起走人
現在在宜蘭了
仲好攰下

TOP

不過武嶺要小心
我朋友昨晚有訓唔著同頭痛哩d小高反

TOP

本帖最後由 伏喱哩 於 2014-4-22 11:57 編輯

武嶺如果揹行李上都幾甘下.
我地踩半程偷雞.
台中機場坐巴士直到清境.住一晚.可以裝車同休息下
第二日齋車上26KM長12KM高.不過撞正落冰雹.
著3件衫加黑膠袋(大垃圾袋)都凍到PK.
落山拎翻行李繼續環台任務.

TOP

我因為係臺南多留一日,所以冇入高雄直去枋寮住,聽日上壽卡~
原來rx 78 ching 你係上武陵@@

TOP