其實好多暗斜+逆風
唔覺唔覺會扯多左體力~
都係個句, 裝個Power Meter 啦~ ...
新遺失戰艦 發表於 2016-9-26 23:48

逆風唔算太誇張,反倒暗斜係多到痴線,係的確會令體力消耗大增的原因黎

TOP

TOP

I found my colleague!

TOP

師兄, 有毒放 ??
skybread 發表於 2016-9-27 01:00 AM


建議Je~ 真心好用~

TOP

又望大家揾到自己
白翼天使獅 發表於 2016-9-27 11:41

去到尖山出九龍果到好似好大火藥味咁 (架mtb好危險 ??)

TOP

建議Je~ 真心好用~
新遺失戰艦 發表於 2016-9-27 23:03



  用緊邊隻?

TOP

可以download証書了
http://www.ibansport.com/event/Cyclothon2016/index.php

註冊 ID:        在email查返


我時間 01:41:02

TOP

可以download証書了


註冊 ID:        在email查返


我時間 01:41:02
rx78_nt-1 發表於 2016-10-3 12:50

見到張證書寫"DID NOT FINISH"呢三隻字突然無名火起......
當日真係輸得好慘

TOP

1:37:55

超額完成

再次衷心謝謝每位比我食風的師兄!

TOP

我時間 01:54:08 (要苦練)

TOP