其實你話上到尖山唔夠時間比人塞左上車就無話可說

但就係差5KM,20分鐘內一定能到終點的距離
真心係截得肉 ...
sunhikari 發表於 2016-9-26 16:24



   

圖我唔胋在epc了
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=26114893

睇最後一個check point
7:35 46km
5:30 start
唔計五分鐘
即 2小時46km
平均最少要做到 23km/h
但會有風阻上斜會keep唔到23
即平路最小25-27km/h先夠完成

如果唔係前批出車
慢最少10-15分鐘
可想像係幾難

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2016-9-26 21:39 編輯

呢個係我record, 斬頭斬尾1.5小時搞惦
其實普普通通咁踩,av都做到 30kph
可能條路靚,加好多人幫手破風
BtW, 睇相見到自己(死魚眼)  XD

Screenshot_2016-09-26-21-06-42.png
received_1272509489434030.jpeg

TOP

呢個係我record, 斬頭斬尾1.5小時搞惦
其實普普通通咁踩,av都做到 30kph
可能條路靚,加好多人幫手破風
Bt ...
新遺失戰艦 發表於 2016-9-26 21:11


師兄好快bor

TOP

bp2.jpg

慢過師兄小小

TOP

衝線後一刻的ActionCam Cap圖

時間1:38:22

時速30.3km/h

TOP

慢過師兄小小
rx78_nt-1 發表於 2016-9-26 10:04 PM

師兄好快bor
GTO-HK 發表於 2016-9-26 10:04 PM


我覺得大家都差唔多je~
快與慢取決於你前面有無人牆

TOP

我得25.5 (上半場無啦啦燒亁左)

TOP

我得25.5 (上半場無啦啦燒亁左)
GTO-HK 發表於 2016-9-26 10:46 PM


其實好多暗斜+逆風
唔覺唔覺會扯多左體力~
都係個句, 裝個Power Meter 啦~

TOP

其實好多暗斜+逆風
唔覺唔覺會扯多左體力~
都係個句, 裝個Power Meter 啦~ ...
新遺失戰艦 發表於 2016-9-26 23:48

師兄, 有毒放 ??

TOP

其實好多暗斜+逆風
唔覺唔覺會扯多左體力~
都係個句, 裝個Power Meter 啦~
新遺失戰艦 發表於 2016-9-26 23:48


師兄講緊功率計!?

我得個碼表,全程都只係望住個踏頻做人!

TOP