rx78_nt-1 當前離線
進階會員
其實你話上到尖山唔夠時間比人塞左上車就無話可說 但就係差5KM,20分鐘內一定能到終點的距離 真心係截得肉 ... sunhikari 發表於 2016-9-26 16:24
TOP
新遺失戰艦 當前離線
永遠的Minolta D7D用家
Moderator
GTO-HK 當前離線
中級會員
呢個係我record, 斬頭斬尾1.5小時搞惦 其實普普通通咁踩,av都做到 30kph 可能條路靚,加好多人幫手破風 Bt ... 新遺失戰艦 發表於 2016-9-26 21:11
白翼天使獅 當前離線
慢過師兄小小 rx78_nt-1 發表於 2016-9-26 10:04 PM
師兄好快bor GTO-HK 發表於 2016-9-26 10:04 PM
我得25.5 (上半場無啦啦燒亁左) GTO-HK 發表於 2016-9-26 10:46 PM
skybread 當前離線
其實好多暗斜+逆風 唔覺唔覺會扯多左體力~ 都係個句, 裝個Power Meter 啦~ ... 新遺失戰艦 發表於 2016-9-26 23:48
其實好多暗斜+逆風 唔覺唔覺會扯多左體力~ 都係個句, 裝個Power Meter 啦~ 新遺失戰艦 發表於 2016-9-26 23:48