記住拎防塵面巾
蘇花好大塵
有緣的話環島見
我三月二十左右出發
rx78_nt-1 發表於 2014-3-6 12:11



ching! 你去到幾時? 我12/4 - 30/4 正式開步係16~17/4 係台北~

TOP

小提示, 花蓮小型地震
038        03/07 06:58        3.6         10.5        New花蓮縣政府西南方 25.6 公里
(位於花蓮縣鳳林鎮)
小區域        03/07 04:44        3.9         48.5        New花蓮縣政府南偏東方 10.8 公里
(位於花蓮縣近海)

http://www.cwb.gov.tw/V7/earthquake/quake_index.htm

TOP

oops.... 唔知個邊會唔會有落石個d 呢...T___T

TOP

我4月頭想帶單車去台灣
會搭香港航空
請問就咁用單車袋裝o唔ok?

TOP

好似係ok ge~ 我想問大家係邊買ga 單車袋?

TOP

我地打過去香港航空, 佢話d 單車係落輸送帶而唔係有人 hand carry...

之前po3117 ching 唔落箱就咁用袋係搭長榮...
正常其他航空公可係會有專人處理... 所以你地搭港航都係落箱穩陣d

TOP

!!!  咁大獲?!唔通我要帶個喼去....

TOP

記住唔好以為平買hkexpress.垃圾公司專呃錢

TOP

你地出發未?

我星期一高雄出發

TOP

acog 師兄應該係路上, 一路順風!! 我12/4 出發!!

TOP