tpm 可以by pass, CPU唔support,就裝唔到最新版Win11了....

TOP

我部十代intel都冇tpm啦
咁又點行得走得 又順又快
聽佢講 掉得落去堆填區?
信ms 真係白痴先會信
印度佬 ...
暴走呆喵 發表於 2025-9-29 20:42



anyway,  仍然係最好用DESKTOP OS
Linux, MacOS算吧啦

TOP

anyway,  仍然係最好用DESKTOP OS
Linux, MacOS算吧啦
tongziv 發表於 2025-9-30 00:52

終於聽到有一個正常人講呢句嘢

唔係叫你轉macos同Linux  

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

終於聽到有一個正常人講呢句嘢  

唔係叫你轉macos同Linux   

via HKEPC IR 5.1.14 - And ...
暴走呆喵 發表於 2025-9-30 12:51



    我只會叫人乜都試下, 但講邊隻Desktop好用
Linux同MacOS都係唔夠Windows好係事實
Linux UI未到位
MacOS太多反人類操作只有果粉會話MacOS係好用過WIndows

TOP

回復 64 #tongziv

一講到桌面打機,MacOS及Linux就行埋一邊

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2025-9-30 23:04 編輯
回復 tongziv

一講到桌面打機,MacOS及Linux就行埋一邊
antonyhk 發表於 2025-9-30 15:02

SteamOS(即係Arch Linux):Am I Joke to you?

Linux可以玩到3A遊戲:
呢條片係Ryzen9 HX370+Radeon 890M(內置GPU/內顯)玩Silent Hill f,如果用Ryzen 7 9800X3D+RX 9700XT(獨立GPU)會有更好體驗。


呢條片係Ryzen7 7800X3D+RX 9700XT嘅,可以見到啲Game喺Linux上面行仲順過Windows上面行。Linux嘅桌面環境啲設計基本上定位好清晰(唔似Windows咁兩不像),主要用鍵盤滑鼠揀KDE體驗係最理想,而主要用觸控螢幕揀Gnome體驗係最理想。


但願你睇過以上兩條片會對Linux有所改觀。

TOP

SteamOS(即係Arch Linux):Am I Joke to you?

Linux可以玩到3A遊戲:
呢條片係Ryzen9 HX370+Radeon 890M ...
Okt04175 發表於 2025-9-30 06:46 PM


要俾讚,Linux可以用到Steam及支援到部份遊戲 (總比MacOS好)

TOP

本帖最後由 1597532468000 於 2025-9-30 20:39 編輯

笑q左 sor
獻醜不如藏拙
只要唔跳出井底 我夠膽講 個井永遠係最完美 出去一定死q緊

M$就係想將gaming 私有化
但Linux就係打破緊呢個慣例 有啲game 係Linux仲行得快過windows
現今Linux已經可以玩到好多game
Desktop裝個Linux仲易搞兼快過裝windows
直接係Linux裝個steam 再裝埋啲game都唔洗真係識玩Linux
係個契機去學下玩Linux 慢慢先知原來Linux先係真正穩定而且安全
仲要Linux唔會拖慢隻game得咁緊要

TOP

本帖最後由 1597532468000 於 2025-9-30 21:28 編輯

唔記得講
android都係based on Linux kernel
搭車打機 做野打機 食飯打機 瞓覺打 機
都係拎住部android
黎緊可能連windows game都玩到
第時如果arm+android/linux行windows game 仲行得順過x86+爛鬼win1x就好笑 wintel可以收工

Windows繼續腐爛
啲人咪研究用Linux去行番windows既野囉
有時仲行得好過windows
即係話windows正在被Linux取代緊囉

唔係話windows可以收得工
講ui都係windows最user friendly(尤其以前win7)
就算我玩linux desktop用kde plasma都會砌到堆panel好似windows task bar咁用
但將來愈黎愈多野用linux行會比用windows更好
你睇上面Okt神reply第2條片 見到好多game linux行得順過windows就知啦
純打機linux玩唔齊d game 大不了dual boot或者用vm開

TOP

本帖最後由 daemongmong 於 2025-10-2 14:56 編輯
唔記得講
android都係based on Linux kernel
搭車打機 做野打機 食飯打機 瞓覺打 機
都係拎住部android
黎 ...
1597532468000 發表於 2025-9-30 20:46


安卓一直採用Linux核心,但始終跟Linux不完全相同,ChromeOS也要另外安裝Linux DE。

另外的是,始終不少軟體沒有Linux版,包括公司常用的Teams,雖然有網頁版,但效率較差,CPU長期100%,更甚可能會當機(小弟曾經經歷過)。Office和Teams沒有Linux版可謂是Linux的一大阻礙,儘管有網頁版,總給人感覺「不好用」。

如果不想用W11,可以用:
0patch(每年要課金)
一年免費ESU(要啟動備份功能)
轉用W10 iot(許可證要想方法)

TOP