tongziv 當前離線
進階會員
TOP
我部十代intel都冇tpm啦 咁又點行得走得 又順又快 聽佢講 掉得落去堆填區? 信ms 真係白痴先會信 印度佬 ... 暴走呆喵 發表於 2025-9-29 20:42
暴走呆喵 當前離線
anyway, 仍然係最好用DESKTOP OS Linux, MacOS算吧啦 tongziv 發表於 2025-9-30 00:52
終於聽到有一個正常人講呢句嘢 唔係叫你轉macos同Linux via HKEPC IR 5.1.14 - And ... 暴走呆喵 發表於 2025-9-30 12:51
antonyhk 當前離線
Okt04175 當前離線
回復 tongziv 一講到桌面打機,MacOS及Linux就行埋一邊 antonyhk 發表於 2025-9-30 15:02
SteamOS(即係Arch Linux):Am I Joke to you? Linux可以玩到3A遊戲: 呢條片係Ryzen9 HX370+Radeon 890M ... Okt04175 發表於 2025-9-30 06:46 PM
1597532468000 當前離線
daemongmong 當前在線
唔記得講 android都係based on Linux kernel 搭車打機 做野打機 食飯打機 瞓覺打 機 都係拎住部android 黎 ... 1597532468000 發表於 2025-9-30 20:46