你大我呀?! .JPG


應該得業務用戶先比佢嚇到

TOP

我部舊Dell , 6 系 U 上DELL 網講吾支援 win 11 , 正打算放棄用其他方法上11 , 但沒licenses...  所以上DELL 美國網站查完之後 , 其實都可以..

要先 clear TPM1.2 再 upgrade bios TPM2.0 , 之後再用 UEFI USB / BOOT . 再安裝先順利裝到 auto active 的 Win11 , 但速度就... DDR3 16GB ram..,,

TOP

回覆 32# wueddie

我剛同朋友裝部 DELLl inspiron 580, 第一代i7-750, 行DDR-3 16G, 行SSD
裝Win 11, 行到好流暢又快, 唔講唔知係2009年貨仔

TOP

我部舊Dell , 6 系 U 上DELL 網講吾支援 win 11 , 正打算放棄用其他方法上11 , 但沒licenses...  所以上DEL ...
wueddie 發表於 2025-5-2 11:13



    其實有 Win10 license 應該可以照上,我老婆部舊嘅 gaming laptop Lenovo Y520 用 7 代 CPU,官方都係話唔支援,但佢有齊其他 support,所以 in place upgrade 唔得,但插隻 Win11 install USB 去裝都照舊用到(兼且 license activation 冇事),之不過有 d driver 冇。

TOP

回覆  wueddie

我剛同朋友裝部 DELLl inspiron 580, 第一代i7-750, 行DDR-3 16G, 行SSD
裝Win 11, 行到好 ...
proxy123 發表於 2025-5-17 23:52



    其實裝完OS 行都係流暢的... 只係裝了你需要的軟件之後... 便會慢了... 而且 ./. 食RAM 食得都幾勁.. 我16GB RAM , 開2個軟件佢已經用左成9GB RAM...

TOP

我部1230v3跟人用官网下的ISO燒入USB手指{可以選移除TPM2.0引導}安咗WIN11了

TOP

建議用戶應該「告別」 M$

TOP

留意下 WIN 12 應該就快出,因為呢個係套路

TOP

本帖最後由 chue 於 2025-5-20 23:04 編輯
建議用戶應該「告別」 M$
Kin_2012 發表於 2025-5-19 23:24



    WINDOWS 仍有佢既優點,仍然需要保留做特定工作,LINUX 尚需要喺短板上改善,最明顯就係當響外置硬碟上讀取大量圖片時,無論用 GWENVIEW 定其他同類軟件都會用用下碟都開唔到,情況不能說不嚴重,所以有關呢類工作現階段仍然要用返 WINDOWS,WIN 係從來未試過咁

TOP

本帖最後由 penay 於 2025-5-29 02:43 編輯

新版 本 window點會快得個舊版 係因為你cpu快咗唔覺 會慢咗
當年用奔騰4 3ghz 升級到 Windows 7 明顯感覺反應慢咗
嗰陣 Window xp都要經過修改先至可以加快開機關機
計劃報廢一直存在緊唔好以為鬼佬就係好人假仁假義
-----------------
Linux 系統 太多分支令人無所適從
大部分軟件都係只支援window
微軟突然 開放 Direct X 原始代碼
先至有機會喺其他系統玩到pc game
有時唔明佢哋會咁點解咁做倒自己 米

TOP