jacktsui 當前在線
orz
進階會員
TOP
wueddie 當前離線
proxy123 當前離線
初級會員
fakeman 當前離線
特級會員
我部舊Dell , 6 系 U 上DELL 網講吾支援 win 11 , 正打算放棄用其他方法上11 , 但沒licenses... 所以上DEL ... wueddie 發表於 2025-5-2 11:13
回覆 wueddie 我剛同朋友裝部 DELLl inspiron 580, 第一代i7-750, 行DDR-3 16G, 行SSD 裝Win 11, 行到好 ... proxy123 發表於 2025-5-17 23:52
ken8888 當前離線
中級會員
Kin_2012 當前離線
chue 當前離線
建議用戶應該「告別」 M$ Kin_2012 發表於 2025-5-19 23:24
penay 當前在線