回覆 367# kennyleunghk
haha, 難得終於有人出聲, 我仲以為個post 會變為win 11 圍插post
我都幾同意desktop linux 絕對唔係俾layman 或者普通唔想煩的人用, 一堆中文支援跟driver問題, 仲要無乜software 好用, 只計office, linux 其實無乜好alternative. 不過, 如果做home lab headless server, server 版linux 加docker 就係神器
最後comment 返win 11, so far 唔見有大bug, 4年前notebook performance 唔打機感覺上跟win 10 差唔多, 可能快d d, 但taskbar 暫時無一個簡單方法搬去左右兩邊, 希望之後可以改進
其實win 10 跟win 11 最大的進步係佢個search 和自動安裝driver 功能, 基本上用search 可以找到所有program 跟 control panel 裏面的設定. 另外, 大部份driver 都可以自動安裝, 真係煩少好多野. |