你又搞錯啦 我唔係要咩完美冇bug既OS
而係否定緊bug10呢d咁多麻煩bugs為user帶來各種trouble既OS係一個 ...
1597532468000 發表於 2021-10-10 16:32

倖存者偏差呢個名詞好多人都唔明,人總會將僥倖視為必然,會追新版Windows嘅人普遍都係用新版時遇到嘅挫折未夠多,針唔拮到肉唔知痛。

好彩Wintel聯盟已經框唔到我,到Win7真係用唔到新平台嗰時我會優先用Ubuntu同Zorin OS到Wine行唔到緊要野先再用Win11,對新版Windows同阿共一樣唔係唔了解而討厭反而係了解越多就越討厭。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

每次買電話其實都焗你用新os,仲要係兩三年就焗你換,就算部電話冇壞都因為舊os冇得再更新有啲app行唔到迫 ...
chik 發表於 2021-10-10 16:59

因為搵食主要係用電腦啲重要檔案正路係放喺電腦/Server入面,電話主要只係聯絡溝通同娛樂或者拍攝用嘅,定位唔同。

TOP

回覆 297# thomas6681
一啲都唔神秘,將slic 2.6寫入底板bios就掂.
4_副本.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 1597532468000 於 2021-10-10 17:27 編輯
m$呃人咩呢?
    Update完有問題就係呃人?
    定Update完無問題先呃人?
    甘樣話人呃人唔係太好. ...
l0001 發表於 2021-10-10 16:25



Wintel夾埋想呃人話Win7已經淘汰用唔到要換新機囉
實際上好多野本來設計係7/8/8.1/10/11都通用, 只係M$用各種方法去令人以為Win7被淘汰之後已經用唔到
其實頭先既.Net 5.0都係個例子
XHCI 通用Driver又係例子啦 只係搵個spinlock去阻止win7用到, 就扮係win7 default唔support USB 3.x
UEFI 有CSM根本正常boot得起Win7, 好多人唔識以為Win7冇UEFI
仲有d係改少少就可以比Win7正常用到既新野 佢唔比Win7用到
好似ACPI 5.0無開CSM裝Win7會出BSOD 0X000000A5果d

本來呢d真相我都唔知, 都係睇高手講解完了解番黎
要淘汰Win7 OK, 但Win10真係又做得太差囉, 所以先會有人去發掘呢d野

就算Win11都可能係咁, TPM同新CPU根本都唔係必須
只係Wintel夾埋想呃d唔識電腦既以為舊機裝唔到Win11一定要買新機
佢地目的可能只係想搵個理由去縮皮唔再測試舊driver 結果新windows唔再support舊hardware大家咪要買機囉, 當然你可以話比錢解決到就唔係問題
Win11又話為左12代intel而設, 但實際上做唔做到似Mac咁一出黎就已經軟硬合一 堅係大幅提升性能先?
而且唔見舊機裝linux會冇driver行唔郁既, 咁係咪Windows廢呢?
有待觀察囉

如果比錢買就解決到問題 我就寧願M$做套正正常常既OS出黎 唔好搞咁多免費放生 係堅料自然就高市佔

TOP

其實win11 限 uefi 同 tpm2.0 都可以當佢為日後新 features 鋪路
但 cpu 四年前既 u 就 unsupported 就真係好難接受
分明就係想嚇鬼, 等唔識既人直接換機

TOP

本帖最後由 1597532468000 於 2021-10-10 17:33 編輯
其實Windows 7有咩甘正,因為冇晒update所以好穩定?
唔知吹捧過氣OS目的何在,但要知道使用人數不斷減少係 ...
l0001 發表於 2021-10-10 16:48



Win7未被淘汰 仲有update果時 一向都咁穩定同冇乜bugs, 至少唔會有果d我地睇得見既低級bugs, 又唔似XP咁用得耐就開始古古怪怪
人數減少係因為Wintel夾硬用各種方式將Win7淘汰, 實際上只要將Win7繼續改良 用好多年都得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP