Okt04175 當前離線
進階會員
有冇限咩底板先? (以我所知Z68後唔得) 就算插咗認到都費費哋,速度同2.0冇乜分別而且用落會lag。 ... 虎虎 發表於 2020-10-3 20:01
TOP
toylet 當前離線
Mr. Man-wai CHANG (張記)
Banned
computer1975 當前離線
虎虎 當前離線
中級會員
我唔止用緊Win8到Win10都用緊嘅通用XHCI(USB3)仲用緊從Win7移植嘅通用AHCI(部份檔案係Win8嘅),MDL論壇一 ... Okt04175 發表於 3-10-2020 09:26 PM
pingkuen 當前離線
daemongmong 當前離線
Virtual PC 計唔計 XD 不過該死的 XP, 裝左 CHROME都好, 都係好多網站上唔到 (32BIT XP 又冇事喎) ... pingkuen 發表於 2020-10-8 00:00
New Mxxn(Pale Mxxn改版)又如何? daemongmong 發表於 2020-10-8 00:22
Pale Moon 是 Firefox 的 舊版.... New Moon 都是?? 不知了.... toylet 發表於 2020-10-8 00:28