本帖最後由 Okt04175 於 2020-10-3 21:07 編輯
有冇限咩底板先?  (以我所知Z68後唔得)
就算插咗認到都費費哋,速度同2.0冇乜分別而且用落會lag。 ...
虎虎 發表於 2020-10-3 20:01

新嘅通用USB3 Driver係扲Win8/8.1/10用緊嘅新版做移植,所以冇使用限制連USB3.2控制器都正常用得,MDL論壇有放下載Link。

M$最唔想大家知有人移植咗Win8/8.1/10用緊嘅新版通用USB3 Driver畀XP/Server2003/Vista/Server2008/Win7/Server2008R2用,我就要話畀大家知一切USB 3.0-3.2都唔係裝/用XP-Win7嘅障礙。

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2020-10-3 23:27 編輯
有冇限咩底板先?  (以我所知Z68後唔得)
就算插咗認到都費費哋,速度同2.0冇乜分別而且用落會lag。 ...
虎虎 發表於 2020-10-3 20:01

我唔止用緊Win8到Win10都用緊嘅通用XHCI(USB3)仲用緊從Win7移植嘅通用AHCI(部份檔案係Win8嘅),MDL論壇一向多好野。

網友嘅Cap圖





去呢度搵Driver:
https://forums.mydigitallife.net ... wer-hardware.81607/

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Access Database
Com Port Fax Modem用佢

via HKEPC Reader for Android

TOP

我唔止用緊Win8到Win10都用緊嘅通用XHCI(USB3)仲用緊從Win7移植嘅通用AHCI(部份檔案係Win8嘅),MDL論壇一 ...
Okt04175 發表於 3-10-2020 09:26 PM

我原生USB3 官方Driver都唔覺順(@XP),已經用緊ASmedia算最好,Etron/ NEC 晶片仲嘔血,用用吓會hang機,插返2.0冇事。

TOP


Virtual PC 計唔計 XD

不過該死的 XP, 裝左 CHROME都好, 都係好多網站上唔到 (32BIT XP 又冇事喎)

TOP

Virtual PC 計唔計 XD

不過該死的 XP, 裝左 CHROME都好, 都係好多網站上唔到 (32BIT XP 又冇事喎) ...
pingkuen 發表於 2020-10-8 00:00


New Mxxn(Pale Mxxn改版)又如何?

TOP

New Mxxn(Pale Mxxn改版)又如何?
daemongmong 發表於 2020-10-8 00:22



    唔明 @@

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Pale Moon  是 Firefox 的 舊版....
New Moon 都是??  不知了....
toylet 發表於 2020-10-8 00:28



    哦。。。。
但我同樣將 chrome 裝係 32bit 的 xp 上,網站大致都上到,但 64bit 就唔得

TOP