4210u 試左改registry, upgrade / iso 裝都係唔得

TOP

接近10年嘅老爺機,尋晚用大神個cmd block咗TPM check,然後用官方iso直接upgrade
用落冇乜嘢,係AMD已經冇driver俾我張老爺7970M display card安裝,純粹試玩
遲啲應該都係要down返Windows 10,因為好多hardware都冇driver support
https://gist.github.com/AveYo/c74dc774a8fb81a332b5d65613187b15
未命名.jpg

TOP

回覆  暴走呆喵


因為只會係裝果刻做checking, 裝好左就唔會理你符唔符合硬件要求
所以clone都係一種bypa ...
1597532468000 發表於 2021-10-9 10:10


現在尼個bulid

根本同win10 一模一樣
連block winupdate也一樣....
hahaha

TOP

重裝系統,
大約10分鐘內攪好。
只係裝番drivers(如需)及應用軟件比較耐少少。
基本1小時內搞好晒。
...
big_nature 發表於 2021-10-9 12:15

我set好所需program
game save steam save
一些特殊setting
基本上任何uefi pc都可以用尼個方法clone返
幾分鐘攪惦
即刻用得

TOP

接近10年嘅老爺機,尋晚用大神個cmd block咗TPM check,然後用官方iso直接upgrade
用落冇乜嘢,係AMD已經冇 ...
~Mac迷~ 發表於 2021-10-9 15:05


可以用win10 driver...

TOP

本帖最後由 big_nature 於 2021-10-9 16:01 編輯

回覆 214# 暴走呆喵

純裝W11都可以在舊W10還原?
如office 2019 .photoshop等等?
(我冇用uefi)
若是真係好方便。

TOP

【再續前 BUG】Explorer.exe 佔用記憶體 99% !?
Win 11 新 BUG 狂吃 RAM 導致卡頓/遊戲性能下降

https://www.hkepc.com/20566/%E5% ... D%E4%B8%8B%E9%99%8D

TOP

用media tools下載ISO嚟安裝Windows 11 home,只有簡體?
Healing 發表於 2021-10-8 10:37 AM



    唔係用 Windows 11 家庭中文版,用普通 Windows 11 就得

TOP

接近10年嘅老爺機,尋晚用大神個cmd block咗TPM check,然後用官方iso直接upgrade
用落冇乜嘢,係AMD已經冇 ...
~Mac迷~ 發表於 2021-10-9 15:05

3720QM+16G Ram , 用黎上下網都仲有心有力.
4702MQ路過.....

TOP

想問下有幾多人已經體驗到呢個Win10初版就有嘅陳年低級錯誤Bug喇?

【再續前 BUG】Explorer.exe 佔用記憶體 99% !?
Win 11 新 BUG 狂吃 RAM 導致卡頓/遊戲性能下降
https://www.hkepc.com/20566/%E5% ... D%E4%B8%8B%E9%99%8D

TOP