williamlaw 當前離線
天才 xdxdxd
進階會員
TOP
~Mac迷~ 當前離線
重新做人
特級會員
暴走呆喵 當前離線
回覆 暴走呆喵 因為只會係裝果刻做checking, 裝好左就唔會理你符唔符合硬件要求 所以clone都係一種bypa ... 1597532468000 發表於 2021-10-9 10:10
重裝系統, 大約10分鐘內攪好。 只係裝番drivers(如需)及應用軟件比較耐少少。 基本1小時內搞好晒。 ... big_nature 發表於 2021-10-9 12:15
接近10年嘅老爺機,尋晚用大神個cmd block咗TPM check,然後用官方iso直接upgrade 用落冇乜嘢,係AMD已經冇 ... ~Mac迷~ 發表於 2021-10-9 15:05
big_nature 當前離線
kcyipgar 當前離線
CPUxCooler
KZ4977 當前離線
用media tools下載ISO嚟安裝Windows 11 home,只有簡體? Healing 發表於 2021-10-8 10:37 AM
longleg 當前離線
Okt04175 當前離線