回覆  kimlam666

有打, 但都係唔得
密碼唔會打錯, 因為打左好多次  

...
corecess 發表於 2014-5-21 21:54

我連左成個星期都係連唔到, 無論係認到或者認唔到, 打ip 又好 ,點都唔得。。。 ...
eric1214 發表於 2014-9-13 12:23


Official reply:
"()" & "*" are part of syntax in Linux, I have checked with our RD and we will filter these special characters in the new ADM 2.3.

如果你的密碼有以上的, 係登入唔到架.....

TOP

回覆 601# ttc

無, 純數字加英文字

TOP

我用302T 表示無問題@@ 202TE 要問其他CHING
蔡小稀 發表於 2014-6-23 09:26


202TE 用戶表示:唔 Lag 但聲畫不同步。

TOP

202TE 用戶表示:唔 Lag 但聲畫不同步。
xiaojian 發表於 2014-9-26 14:12

一Q 早將202te 內置xbmc 廢掉,用raspberry PI 裝XBMC 播202TE 片乜全正常。

TOP

一Q 早將202te 內置xbmc 廢掉,用raspberry PI 裝XBMC 播202TE 片乜全正常。
chanzilla 發表於 2014-9-26 20:08


204TE 都係一樣

TOP

想問下隻202TE個USB接HP Printer, work 唔 work 到?

TOP

有部AS-204TE,但最近Looksgood用不到。
Ching會知大確的原因? 謝謝。

TOP

有部AS-204TE,但最近Looksgood用不到。
Ching會知大確的原因? 謝謝。
kekming 發表於 2018-10-12 10:39 PM



    LOOKSGOOD 會搭埋其它APP 一齊, 有冇一併UPDATE 個APP 呀?

TOP

我連左成個星期都係連唔到, 無論係認到或者認唔到, 打ip 又好 ,點都唔得。。。 ...
eric1214 發表於 2014-9-13 12:23 PM



    去ASUSTOR 學院度問專家, 或者去官方出TICKET 問廠, 廠會幫到你的... 中/英文都得...

TOP

用download center上唔上到1M/S??我得5X KB/S
kimlam666 發表於 2014-3-31 12:30 AM



    我DOWNLOAD CENTER 最高近20MB/s.....

TOP