回覆 kimlam666
有打, 但都係唔得
密碼唔會打錯, 因為打左好多次
...
corecess 發表於 2014-5-21 21:54 
我連左成個星期都係連唔到, 無論係認到或者認唔到, 打ip 又好 ,點都唔得。。。 ...
eric1214 發表於 2014-9-13 12:23 
Official reply:
"()" & "*" are part of syntax in Linux, I have checked with our RD and we will filter these special characters in the new ADM 2.3.
如果你的密碼有以上的, 係登入唔到架..... |