我試過套復仇者聯盟BD ISO, 係可以睇晒全套都OK的.
但又試過套孤星淚BDMV, 一開波無幾耐就勁窒.

如 ...
u.c. 發表於 2013-12-3 13:57



    禾果套只係 swimsuit 咋

TOP

今天睇 Forum﹐好似話 Photo Station 一月會有﹐Apps 要等等但都係第一季會出。
xiaojian 發表於 2013-12-3 11:39


上個月已email 台灣問過

asustor.jpg

TOP

我試過套復仇者聯盟BD ISO, 係可以睇晒全套都OK的.
但又試過套孤星淚BDMV, 一開波無幾耐就勁窒.

如 ...
u.c. 發表於 2013-12-3 13:57


AS202TE
我播吾到REMUX ts file.  電視錄影都播吾到

TOP

AS202TE
我播吾到REMUX ts file.  電視錄影都播吾到
z1022 發表於 2013-12-4 00:15


有 d MKV play 到,
有 d MKV play 唔到

TOP

Ching,

請問down唔到CHDBITS o的種有冇得攪? Thanks.

TOP

本帖最後由 z1022 於 2013-12-5 21:22 編輯

delete

TOP

因為公司block左port, 想改web介面由8000至80, 但唔成功話有其他野用左,有無人知點改?

TOP

因為公司block左port, 想改web介面由8000至80, 但唔成功話有其他野用左,有無人知點改? ...
lschun 發表於 2013-12-5 17:34



    用其他 port

TOP

請問這NAS能同步手機畫面於電視輸出嗎?

TOP

回復 509# gtr34fai0128

呢個功能好似唔關NAS事,係手機本身的功能

TOP