mkid 當前離線
進階會員
我試過套復仇者聯盟BD ISO, 係可以睇晒全套都OK的. 但又試過套孤星淚BDMV, 一開波無幾耐就勁窒. 如 ... u.c. 發表於 2013-12-3 13:57
TOP
osc@r 當前離線
中級會員
今天睇 Forum﹐好似話 Photo Station 一月會有﹐Apps 要等等但都係第一季會出。 xiaojian 發表於 2013-12-3 11:39
z1022 當前離線
AS202TE 我播吾到REMUX ts file. 電視錄影都播吾到 z1022 發表於 2013-12-4 00:15
96473289 當前離線
初級會員
lschun 當前離線
因為公司block左port, 想改web介面由8000至80, 但唔成功話有其他野用左,有無人知點改? ... lschun 發表於 2013-12-5 17:34
gtr34fai0128 當前離線
nt6251 當前離線