回覆 40# chiaki1314


    追求性價比 ...   所以好多人用 "不能x" ... 自定硬件, 升級之後硬件可重用在其他地方 ...
    也可以加加加雙1G,  2.5G, 10G ... 等等

TOP

裝唔裝到windows server 做個系統os?
佢個os 真係怕佢有後門.

TOP

裝唔裝到windows server 做個系統os?
佢個os 真係怕佢有後門.
freefdhk 發表於 2024-1-14 01:10



    軟件os後門一定有,問題係硬件有冇
    Lenovo

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2024-1-14 02:51 編輯
天鋇...... 真係想試
有無師兄用過佢d 機
rfdingo 發表於 13-1-2024 15:09


雙11買左未得閒搞,打算一係裝unraid一係裝不能說

天鋇仲有部ppt 6盤3.5+6 條NVME 機唔知幾時出
https://new.qq.com/rain/a/20231124A05QFY00

TOP

淘寶搵人3D PRINT個ABS機箱
再跟片買硬件砌
大陸人出左好幾個自組SPEC都比市面上既NAS細好多
特別係SSD NA ...
hambaba 發表於 2024-1-12 12:38



    散熱果 d 真係要設計過先得嘅,而且 ABS 散熱咁差點可以長用....

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-1-15 01:49 編輯
實名係指domain name要,還是連IP都要?如果IP唔使就唔影響NAS既…
dickyctk 發表於 2024-1-13 04:41


實名係指你部機要登入實名,同大陸D電視一樣
啟動裝置的一刻需要一個實名帳戶綁定,IP DOMAIN name 都冇關係

但有冇BLOCK 海外就要等師兄講
好似3D打印機咁Bambulab的內地機係鎖區,
買內地版要實名同部機,在香港使用要VPN先有得連更新同apps remote,否則只可以SD CARD印野
政策隨時可變,隨時更新個FW變鎖機
(X1C 岩岩12月更新後非國際版開始鎖機,好在買左國際版)

TOP

如果國外版都要實名制就搞笑
又或者第一次用時強制「兩步」,並順便要強制連上網絡才能激活及啟動... ...
eilot 發表於 13-1-2024 10:58


大陸野通常都要你用大陸電話驗證帳號,咁大陸電話本身係實名登記左佢有晒你個人資料等同實名制。

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2024-1-15 09:55 編輯


TOP

本來搵Server 做NAS HP Microserver Gen7 Gen8 果時係最好用又平,可能HP怕影響佢Workstation 同tower server市場,所以後來越出越貴又仲係得4BAY,例如GEN 10 plus 咁細部完全可以放多4個盤位上去。

TOP

點解上面買部windows notebook落來可以直接用
但NAS就要實名?

TOP