UGREEN 尼堆野我睇到個感想同QNAP一樣
不如你地直接當係出有硬碟架既mini PC算啦
比我地自己裝 OS

TOP

回復 1 #goshigoo

實名認證先用到就攪笑

via HKEPC Reader for Android

TOP

如果國外版都要實名制就搞笑
又或者第一次用時強制「兩步」,並順便要強制連上網絡才能激活及啟動...

TOP

係大陸起個网站都要實名.
試過國內有人要去我香港的网站, 都比封, 國內如果要睇我個网站, 要實名..申報我個网站無犯國內;刑法..

TOP

如果我買隻 NAS 唔俾佢連 Internet , 咁係咪等於一舊廢鐵 ?

TOP

實名係指domain name要,還是連IP都要?如果IP唔使就唔影響NAS既…

TOP

唔敢 x2
寧願自己裝 OMV / UNRAID / 不能說

TOP

呢個年代software行頭 最緊要有update 同 support

TOP

你2BAY 3.5同人4BAY比大陸果隻天鋇R1 2BAY用N100都唔駛1千

華記來講最抵買係10BAY版本,每BAY成本 ...
kenken33 發表於 2024-1-11 12:20



    天鋇...... 真係想試
有無師兄用過佢d 機

TOP

其實都唔知點解要用呢啲
好好地synology made in 台灣唔用

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

TOP