2000都抵啦, 而家平左好多

TOP

唔怕講出口有成55度...我生活環境真係好細好唔通風...
MiracleSuki 發表於 2022-9-25 09:10



    睇你樓下 post......Ultrastar 係熱,但 55 度唔會死,我 d 舊嘅 ultrastar 4TB 係 50-55 度行咗 6 年以上都冇事

TOP

2隻好乸利...唔會一次死哂NAS同BACKUP掛...
MiracleSuki 發表於 2022-9-25 09:08



    backup 可以買隻平嘅去做吧

TOP

本帖最後由 TH30 於 2022-9-25 23:18 編輯
唔怕講出口有成55度...我生活環境真係好細好唔通風...
MiracleSuki 發表於 2022-9-25 09:10 AM


55度,偏高,又唔算好高,長期過60就高
即係QNAP可以建議你清下塵,睇下有冇幫助,但又唔應該賴你過熱整壞碟

我依家開住冷氣就45度,冇開冷氣就5X

TOP