shal 當前離線
特級會員
你可唔可以詳細解釋下點樣行到130mb/s? 我都想試下 3av202 發表於 2013-5-27 23:37
TOP
alan4k 當前離線
進階會員
getghost 當前離線
回復 alan4k 都話左係不能這說的秘密 會比人del post的 shal 發表於 2013-5-28 09:08
3av202 當前離線
中級會員
Sata3 2T 幾本都能行到160MB/s 的 我用RMBP TB > Giga lan send 40G mkv 上去最高148MB/s 平均130M ... shal 發表於 2013-5-28 00:30
momojaijai 當前離線
咁點解我用windows 7 + vm, 用share drive 抄file 入vm個win7, 只有30mb/s? 我有1隻Seagate 250GB 同 Hita ... 3av202 發表於 2013-5-28 12:18
如果你用VIRTUAL DISK, 經VM得 30MB/s, 都差唔多啦 想快D就要用PHYSICAL or RDM.. momojaijai 發表於 2013-5-28 12:20
咁RDM係唔係只能係ESXI度用? 3av202 發表於 2013-5-28 12:28