u.c. 當前離線
進階會員
你部tv轉到3d咪得 mad scientist 發表於 2013-11-5 09:25
TOP
mad scientist 當前離線
Call Of Cthulhu
特級會員
C兄你有冇玩過3D BD 先? 唔係左右, 上下3D MKV 喎..... u.c. 發表於 2013-11-5 09:30
左右/上下我部Sony TV 有得比你set, what TV? mad scientist 發表於 2013-11-5 09:33
TV 梗係有得SET 啦.....我講緊BLURAY DISC 出3D 要PLAYER 揀出3D 架, BD 3D 一樣有2D 片源O係入面. ... u.c. 發表於 2013-11-5 09:35
你的片係自己整定download 先 mad scientist 發表於 2013-11-5 09:40
hawie 當前離線
中級會員