你部tv轉到3d咪得
mad scientist 發表於 2013-11-5 09:25



    C兄你有冇玩過3D BD 先?
唔係左右, 上下3D MKV 喎.....

TOP

C兄你有冇玩過3D BD 先?
唔係左右, 上下3D MKV 喎.....
u.c. 發表於 2013-11-5 09:30



    左右/上下我部Sony TV 有得比你set, what TV?

TOP

左右/上下我部Sony TV 有得比你set, what TV?
mad scientist 發表於 2013-11-5 09:33



    TV 梗係有得SET 啦.....我講緊BLURAY DISC 出3D 要PLAYER 揀出3D 架, BD 3D 一樣有2D 片源O係入面.  如果揀唔到出3D, 你部電視有3D 又點, 你條片源咪又係2D, 難道你想玩2D -> 3D ?

TOP

TV 梗係有得SET 啦.....我講緊BLURAY DISC 出3D 要PLAYER 揀出3D 架, BD 3D 一樣有2D 片源O係入面.  ...
u.c. 發表於 2013-11-5 09:35


唔知呀, 我用Sony  bluray 機play bluray 3d 碟咖咋

TOP

你的片係自己整定download 先

TOP

TV 梗係有得SET 啦.....我講緊BLURAY DISC 出3D 要PLAYER 揀出3D 架, BD 3D 一樣有2D 片源O係入面.  ...
u.c. 發表於 2013-11-5 09:35



    2d 同 3d 係兩隻BD 碟泥㗎喎, 我放隻2d 碟入部 bluray player, 佢都搞晤出個3D咖泥

TOP

你的片係自己整定download 先
mad scientist 發表於 2013-11-5 09:40



    我就係未試BD 3D ISO 囉....
講緊既係我唔見XBMC 個INTERFACE 有得俾我揀出2D 定3D, 所以我咪有理由相信XBMC PLAY FULL 3D BD ISO時 (MVC FORMAT) 會有機會出唔到囉.
如果放落BD 機黎講, 新既SUPPORT 3D 實出到, 舊款BD 機唔SUPPORT 3D 一樣出唔到.
如果係話自己RIP 出黎做SBS 咁, 咁我就相信係電視SUPPORT 3D 就PLAY到了.

TOP

just noticed, DS214play with Atom 1.2G CPU, support nice transcode, ref url: http://www.nastime.com/article-42-7.html

Any transcode ability with 202TE?

TOP

TOP

TOP