開心完一陣,似終都係個個問題,個harddisk放得多野就跌速,又初初過100MB/s,現在得12MB/s,反而現在部s記又快返,可能D野抄返出來,個harddisk無咁爆

TOP

開心完一陣,似終都係個個問題,個harddisk放得多野就跌速,又初初過100MB/s,現在得12MB/s,反而現在部s記 ...
cyberyeah 發表於 2013-11-2 00:39



    唔係化 ?.....

TOP

last one?
Neto0O 發表於 2013-11-2 00:02

I do not know.

TOP

其實本身隻DOWNLOAD ASSISTANT 都食BT
佢亦有手機版APP (IOS/ANDROID都有)
bluesky 發表於 2013-11-1 18:53


其實個download center 好似係用transmission 改成,
但個手機APP好廢, 連加JOB都唔得~~

TOP

硬件唔廢就得啦,軟件可以加返

TOP

本帖最後由 lschun 於 2013-11-4 12:34 編輯

隻202TE要backup返之前隻mybook live D野,
用FTP 好龜速~

依家202te 3Tx2行raid0 ->AC68U <- mybook live 2T
用內置apps FTP 抄野 平均有50MB/S

TOP

越用越慢、不過我用過三個牌子嘅nas,都係咁、一放到一半就慢

TOP

chd  應該要人手加tracker....
bluesky 發表於 2013-11-1 22:30

加在dm那處? B yyet種子ok , jpopsuki都得
但chdbits 就唔得重比admin warn我話用了不兼容bt client


(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

咁岩想買nas, 呢部同213J邊部好d?
同埋有冇相簿功能?
想share 相比朋友睇
support macos?

TOP

回復 232# lschun


    灣電

TOP