用緊918+淨係要SMB 同BT,壞咗就買部MINI PC搞掂

TOP

回復 口o口

賣咗可以再砌過,4xSSD

via HKEPC Reader for Android
fred2088 發表於 2025-5-1 09:40



   太多NAS...反而要諗點整合...

TOP

用緊918+淨係要SMB 同BT,壞咗就買部MINI PC搞掂
seaangel 發表於 2025-5-1 10:14



   我主力果720+都係同你差唔多...SMB ..BT + 1-2個DOCKER ...
其他 NAS...全力SMB....俾主力自用PC SMB MAP DRIVE

TOP

好可能也是有留用 S記, 但自用多 HDD 的已轉自組多年.
新的就睇用途了.

其實 SYNOLOGY CHAT 有沒好代替? 就是 SELF HOST CHAT/FILE SEND 服務 FOR BOTH IOS ANDROID 同 PC.

TOP

Synology未來專心用來做存檔案,
唔好搞其他野

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-5-1 17:37 編輯
用緊918+淨係要SMB 同BT,壞咗就買部MINI PC搞掂
seaangel 發表於 2025-5-1 10:14



    我直頭而家已經開始預備,睇定nas case
本身只係用嚟smb,冇bt需求
只係得vpn/ssr返大陸嗰陣有用

剛剛張cold backup usb 12T*4
改放入蝸牛4bay(行win10/i5 4450/8 G ram)

而家hdd溫度有啲高+食電(65-98W)
918+ 39C(check smart)
蝸牛 45C(hdd tune*4)

睇吓幾時改把勁啲嘅風扇+機尾cut左保護格,散熱再好啲

TOP

我直頭而家已經開始預備,睇定nas case
本身只係用嚟smb,冇bt需求
只係得vpn/ssr返大陸嗰陣有用

剛 ...
madebyp90 發表於 2025-5-1 16:57



    -.-師兄自組打算 玩咩os?

如果有時間
我都應該會預早 試一部,反正閒時都可以代替部 220J 做純backup機

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-5-1 17:42 編輯
-.-師兄自組打算 玩咩os?

如果有時間
我都應該會預早 試一部,反正閒時都可以代替部 220J 做純back ...
rfdingo 發表於 2025-5-1 17:27



    我打算由nas改為htpc(windows)
缺點係hdd管理比較差,但係唔會死file
我用mac studio,s記 smb成日爛相(縮圖有問題,smb成日斷線)
另外仲會考慮埋hdd加密,s記開咗之後速度得返一半
pc唔會

本身有LG oled tv,以前都仲會bt睇戲
近十年都玩netflix/D+,所以冇乜需求
都係rmvb唔想再轉mp4( 怕畫質下降)

vpn應該會改番asus router行 openvpn+wiregard

所以所有嘢我只係需要買一隻好嘅火牛就夠
其他人可能習慣返nas os
都係不能說/飛牛/unraid/ture
我自己就跳返出去or發咗達繼續買s記

TOP

當年平價買918+
dsm 5定6,相片win7成日lock權限
但係ipad app當時係好好用
hdd 咁多年都冇死,溫度低+三個月fullload smart/data scrubbing全自動化
真係set一次,幾年唔使煩(雖然我918+去過代理兩次 )

而家ipad app已經同廢物一樣,成日彈app
925+價錢已經貴到可以diy i5 cpu
決定跳槽

TOP

我都仲用緊918+淨係用SMB,(唔係 24/7) 同埋會用 DAS 做 offline backup, 想問下各位, 如果用舊 PC, 唔需要理電, 因為唔係 24/7, 亦唔需要 行 Raid, 淨係用來 SMB 做 backup, 有什麼方案? 如果S記唔改, 應該唔買佢既NAS, 或者大家有冇諗過買 Q 記, 唔 online, 淨係 local lan 用, 又得唔得?

TOP