咁咪自己砌機裝不能說,都唔洗買呢部,如果佢冇自家OS~
其實你都係覺得S記個OS好用你先想用非法安裝,但 ...
OLD-XEON 發表於 2025-4-3 12:48 PM



絕對有道理,DSM真心無敵

就算佢賣粒Atom畀我,對我applications的影響亦唔大

TOP

咁咪自己砌機裝不能說,都唔洗買呢部,如果佢冇自家OS~
其實你都係覺得S記個OS好用你先想用非法安裝,但 ...
OLD-XEON 發表於 2025-4-3 12:48



   我幾時講過要用非法?幾時要非法事情合理化?
係你自己講用不能說, 我從來冇講過. 我一直都係用S記, 唔用佢我轉用DAS , 用另一隻NAS 拖隻DAS

TOP

小的用了Synology很多年, 已很習慣做用

TOP

S記真係用錢買軟件, 硬件真係好雞, 但真係勝在軟件搭夠

TOP

S記真係用錢買軟件, 硬件真係好雞, 但真係勝在軟件搭夠
monica.chiu 發表於 2025-4-7 11:55



    最廢係就算俾多啲買貴啲既model, 佢一樣係俾啲陳年CPU , 22年 既xs+ model, 係就係俾xeon, 但都已經係15年既model, 連intel offical 既End of Servicing Updates都係22年

TOP

回覆  綿綿

誰說的?

又要拎d珍床出來

單係果一度焗油拋光功藝,電鍍磨砂點追都追唔到車尾燈:d ...
pbodq 發表於 2025-4-3 19:11



佩服

TOP


部機幾靚仔

TOP

佩服
jacktsui 發表於 2025-4-7 02:20 PM





呢個新鮮出爐,硬膠風格,唔使上色

正打算修改一下圖紙加強

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-4-22 23:50 編輯
部機幾靚仔
kean23 發表於 2025-4-12 04:11



    佢柱太密,散熱唔會太好

TOP