lschun 當前離線
進階會員
TOP
u.c. 當前離線
可唔可以 syno 經 rsync backup 入 Asustor 呢 ? mkid 發表於 2013-11-1 13:51
mkid 當前離線
得..................... u.c. 發表於 2013-11-1 14:23
mad scientist 當前離線
Call Of Cthulhu
特級會員
無transmission 睇來要習慣下 lschun 發表於 2013-11-1 14:16
z1022 當前離線
MK lschun 發表於 2013-11-1 14:15
1 樓,個xbmc都幾麻煩好多片無聲,有無師兄知要加咩addon lschun 發表於 2013-11-1 15:00
iamfish 當前離線
回復 mad scientist 咦 ? 同新版 video station 同死因 ? iamfish 發表於 2013-11-1 16:02