我用海康nas,如果你接受到中國牌子其實佢都做得幾好,我用緊佢mage20,mage20plus,H200,H100,當然你有敏感資料又驚後門問題就用返大牌子算

TOP

除了要大陸號碼,大陸NAS中極空間系統完成度都算幾高

TOP

用佢既OS唔會,冇OS只買佢硬件果啲可以接受

TOP

用緊綠聯DX4600PRO,典型堆料,外觀唔差4盤位
出左新型號咸魚應該有平貨(原價2千出頭)
唔用佢既穿透(要電話註冊),可以用返DDNS
退一步可以用不能說或者飛牛

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2024-12-14 14:38 編輯
用緊綠聯DX4600PRO,典型堆料,外觀唔差4盤位
出左新型號咸魚應該有平貨(原價2千出頭)
唔用佢既穿透(要電話註 ...
風捲 發表於 14-12-2024 12:52


原價買綠聯4盤倒不如買QNAP 464c2初初出果時唔駛3千HKD 仲行到QuTS hero

TOP

本帖最後由 風捲 於 2024-12-14 07:45 編輯
原價買綠聯4盤倒不如買QNAP 464c2初初出果時唔駛3千HKD 仲行到QuTS hero
kenken33 發表於 2024-12-14 06:34 AM

N5095同N6005有差,且價格又差一大節(價格網3K3
S同A記都用過,用下大陸野又唔差幾多(除左要手機號註冊外)
傻瓜式用途

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2024-12-16 06:31 編輯
N5095同N6005有差,且價格又差一大節(價格網3K3
S同A記都用過,用下大陸野又唔差幾多(除左要手機號註冊外)
...
風捲 發表於 14-12-2024 15:44



淘寶2千4 同綠聯差不多價 ,n系u 大家都係海軍鬥水兵,真要有大提升起碼都要N100果一代

TOP

請問有冇人淘國內牌子 NAS 使用, 性價比高嗎? 可否分享下使用感受,Thanks

另剛剛見到 YT  ...
Lyrica 發表於 2024-12-11 12:42


呢個價錢不如買X86 連HDD位的機仔

裝套NAS OS 上去,仲要快一截

TOP