小鬼血 當前離線
中級會員
咁既情況, 的確要多個真IP先得 p.s. PCCW block port 80架喎, 你點玩 KinChungE 發表於 2012-2-4 22:42
TOP
KinChungE 當前離線
長老會員
但師兄而家pccw解左 port 80啦 小鬼血 發表於 2012-2-4 23:10
有D人有block, 有D人冇block KinChungE 發表於 2012-2-4 23:17
哦原來如此 請問師兄咩叫 SWITCH 小鬼血 發表於 2012-2-4 23:36
炎冬 當前離線
進階會員
PCCW FTTH 沒Block Port 80 IN....其他用ADSL VDSL唔知 不過樓主要咁多Public IP用來打什麼Game? ... 炎冬 發表於 2012-2-4 23:58
冇wan port, 冇wi-fi, 冇任何setting俾你搞既, 就係switch 簡單D講, 係一個分插 通常係router 4個port唔 ... KinChungE 發表於 2012-2-4 23:41
seasky 當前離線
Banned
tangjwh 當前離線
kofz99 當前離線