有中港差價,一定唔會蝕,你哋cut 先。

我就睇定D,再諗。

TOP

有中港差價,一定唔會蝕,你哋cut 先。

我就睇定D,再諗。
panda360 發表於 2015-9-21 15:39



    唔會蝕又唔係通街賣不過一定無錢賺咯!

TOP

有中港差價,一定唔會蝕,你哋cut 先。

我就睇定D,再諗。
panda360 發表於 2015-9-21 15:39


仲講中港差價, 中港矛盾就大能把, 內地人依家都唔係咁想黎香港買野, 免得被香港人吊, 無謂送錢比人兼被人吊啦

TOP

自己都book左3部plus,
但應該轉玩ipad mini 4+ip4s..

唔知cut唔cut好...

TOP

回覆 83# aleck_choi

大陸都叫日本做小日本鬼子好多年啦
有錢嘅移民,無錢就偷渡

TOP

我開賣日訂左部6s plus

但到依家都未過數

但個預計收貨日未變過。。。咩事呢?

TOP

邊位唔要?我要部128g 大銀
pm我
THX

TOP

10月8日送果D 大機64G粉紅唔知CUT唔CUT好...~_~"

TOP

回覆 88# Chanzy


我訂左10月8日送果D 大機16G粉紅 ,等25號先cut

TOP

我都訂左10月8日送果D 大機64G粉紅

TOP