55仲會不會有啊~~

25大貨,55JJ
chise 發表於 2011-12-1 01:21

TOP

55仲會不會有啊~~
joehkg 發表於 2011-12-1 01:34


有人放返出o黎就有可能有, 不過好難爭......明天再戰吧!

TOP

1個apple ID 1種機只可以reserve 1次?apple store app好似轉唔到apple ID, 即系....

TOP

1個apple ID 1種機只可以reserve 1次?apple store app好似轉唔到apple ID, 即系....
1phone 發表於 2011-12-1 01:41


轉ID 請去Setting-->Store

TOP

咁會唔會混亂中有人真係訂到4部..
神奇小冰冰 發表於 2011-12-1 00:56


似乎呢個情況攪笑D

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

8:58 16b入完id就冇

TOP

即係早開都係細貨?

TOP