13秒先入到唔洗拎出拎講....輸梗....

TOP

13秒先入到唔洗拎出拎講....輸梗....
gary9227 發表於 2014-12-2 11:07


最重要係8:00:30內收code, 之前中係約8:00:10-13入server
8:00:30內收code,一定中機

TOP

你20秒回SMS一定有大法
唔係正正常常13秒SEND會1分鐘先開始搶

TOP

HKBN 8:00:13入到,send 埋code
但依2個星期CMHK日日成分鐘至回,咩都冇晒
之前中10次都係用CMHK, 20秒內回: ...
lichunka 發表於 2014-12-2 11:04



CMHK都食左屎成個月啦
一個星期先得一次30秒內回
變成掛機精選-.-

TOP

成20S 先入到   30S  先SEND到SMS

TOP

我都想研究下8點大法

TOP

我都想研究下8點大法
tom156 發表於 2014-12-2 19:16


等我整理下
1.time syns time.asia.apple.com (單呢樣唔得)
2.用手機3g/4g  上網share (因少d人咁去access  apple server ? )
3. 較早d電腦個鐘?  (純自希希人?)
4.用bot 廷時有咁快較咁快( 比踢都越快)
5.運氣

我自己覺得係5.多 , 同呢度太多吹水怪,又呃人對答案

TOP

我每次都07 08 入 都係輸SMS

TOP

本帖最後由 unfair 於 2014-12-2 22:11 編輯
我每次都07 08 入 都係輸SMS
iam886 發表於 2014-12-2 22:05



ching  0708  已經好好,用咩寬頻? 用咩bot?  廷時set 幾多.?  咩時間按確認驗証碼?

TOP

回覆 47# unfair

騙徒特別多.其實叫佢DUMP個BOT嗰圖先好交流.連BOT都唔係自己寫,點會試到大法,你估APPLE的人傻的嗎?佢地有心整到LOGIN有RANDOM DELAY,你唔高過佢幾班,又點會破到.

TOP