上佢報, 不過今日個價仲靚
卍TCH卍 發表於 2014-9-20 09:21


尋日已email比蘋果日報!
未有消息, 今日無消息, 我會直接打比蘋果日報!

TOP

幫師兄你推下po

今日咁遲先開ir

TOP

佢又話可能係system 有error喎,
我就唔信啦, apple作為科技公司會出呢D咁可笑既bugs?

肯定有人落袋
如 ...
emhihi 發表於 2014-9-19 23:46


訂左話冇機,平果錯

穿梭機高科技一樣出事

TOP

幫師兄你推下po

今日咁遲先開ir
hkbpc 發表於 2014-9-20 09:23


多謝幫手!
要多D人睇到, 如果唔係藍精靈每日抽1,2個出來仲得了!

TOP

有無人話我知佢算唔算犯左商品說明條例?

TOP

有無人話我知佢算唔算犯左商品說明條例?
emhihi 發表於 20-9-2014 10:56 AM

你去咗拎機未?

TOP

可能做咗後門貨去了st了....

TOP

你去咗拎機未?
pakchi70 發表於 2014-9-20 11:17


去到話無金得銀,問你要唔要
唔要就等到金有再通知
如果比佢咁落去,下年,下下年咪大把人ireserve去到先話佢口中既"無貨"??

TOP