emhihi 當前離線
初級會員
上佢報, 不過今日個價仲靚 卍TCH卍 發表於 2014-9-20 09:21
TOP
hkbpc 當前離線
進階會員
dulik 當前離線
人言為信
中級會員
佢又話可能係system 有error喎, 我就唔信啦, apple作為科技公司會出呢D咁可笑既bugs? 肯定有人落袋 如 ... emhihi 發表於 2014-9-19 23:46
幫師兄你推下po 今日咁遲先開ir hkbpc 發表於 2014-9-20 09:23
pakchi70 當前離線
有無人話我知佢算唔算犯左商品說明條例? emhihi 發表於 20-9-2014 10:56 AM
pure_water 當前離線
你去咗拎機未? pakchi70 發表於 2014-9-20 11:17