回覆 480# popupkiller


   
照經過
唔經過反唔到屋企

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日終於R到部64黑
R完之後再睇⋯⋯
真係燶左啦,到而家都仲可以r我張256即刻比我取消左
256比我用真係2056年都唔知用唔用得晒⋯

TOP

今日終於R到部64黑
R完之後再睇⋯⋯
真係燶左啦,到而家都仲可以r我張256即刻比我取消左
256比我用真係2056 ...
pasupasu105 發表於 2017-11-25 08:28


你拍片就用得晒架啦. 好似慢鏡個 D.

我今朝見到而家仲有得 IR, 想入一部. 出機.
但係入完電話同SMS. 佢LOAD 完又去番揀電話. 不段 LOOP
係咪即係賣晒?

TOP

宜家 apple store 買機可代簽?

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone

TOP

本帖最後由 pasupasu105 於 2017-11-25 08:55 編輯
你拍片就用得晒架啦. 好似慢鏡個 D.

我今朝見到而家仲有得 IR, 想入一部. 出機.
但係入完電話同SMS. 佢L ...
bobopig 發表於 2017-11-25 08:31



    到而家除左apm之外都仲有
你試下用另一個黎開睇下入唔入到
我用手機google chrome
Ps:我部6+128用左三年幾先用得1/4~1/3⋯⋯

TOP

唉,咁開不如walkin la....
麻鬼煩

TOP

回覆 487# no_on888


    今日係燶左之後第一日
所以仲行緊IR
過幾日應該可以walkin

TOP

到而家除左apm之外都仲有
你試下用另一個黎開睇下入唔入到
我用手機google chrome
Ps:我部6+128用左 ...
pasupasu105 發表於 25-11-2017 08:52



都係KEEP住咁彈返轉頭WOR

TOP

仲未walkin?

TOP