如我所料.....怒跌.......

主因真係AOS開始多貨,先唔講有無因為貨品所謂的「問題」而下跌
但一貨到,香港就 ...
sunhikari 發表於 2017-11-21 10:03



   連28號果d都提早出貨,今日收貨,唔跌就難

TOP

連28號果d都提早出貨,今日收貨,唔跌就難
unfair 發表於 2017-11-21 11:00



    如果12月AOS都提早到呢個月, 12月就變左係真空期, 除非開返AOS

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  chris201314
所以令人產生錯覺,以為SH才是王道
不過我估AOS應該會開返 ...
cpk 發表於 2017-11-21 11:47

我都好想佢開返, 我仲要買多一部, 最好大鋪都正價賣, 等我可以儲多D分

TOP

13:00 ST 256灰銀$10100,最後逃生門,各師兄睇路。

TOP

如果12月AOS都提早到呢個月, 12月就變左係真空期, 除非開返AOS
chris201314 發表於 2017-11-21 11:39

Non-hk AOS 已經去到2-3weeks
重開AOS都唔會點真空期

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 428# cpk


無眼睇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP