頭先我岩岩已經email左生果報, 圖文並茂,
有埋條友卡片!
emhihi 發表於 2014-9-20 00:54


我估生果一定會幫你嘅,
但玩還玩, 攞番少少著數好收手,
到時撐得太行, 佢攞條款出來講就真係無得win
(由AOS 出貨都cut 到單, 我地小市民無得還手)

TOP

我估生果一定會幫你嘅,
但玩還玩, 攞番少少著數好收手,
到時撐得太行, 佢攞條款出來講就真係無得win:ha ...
wgpoon 發表於 2014-9-20 01:01


道理係我度
而家係佢地搞事, 我唔係搞事者!

TOP

我細佬都係ifc拎唔到plus64金

TOP

iPhone6売り切れ立腹…中国人暴れる (好樣哀)。。。。

會唔會係曾經用過BOT(你中左會SEND比BOT開發者)/代訂過(佢知你中左機),就有人用假身份証去左拎?

TOP

iPhone6売り切れ立腹…中国人暴れる (好樣哀)。。。。

會唔會係曾經用過BOT(你中左會SEN ...
charlescps 發表於 2014-9-20 01:56


唔會啦, 個陣都未開始check id

TOP

reserved 2x plus 128, but they gave me ip6 non plus
我覺得有人扲錯左賣左你部+

TOP

叫個manager寫封信話明日憑信拿機,要佢蓋公司印

TOP

咁慘師兄我諗APPLE下次要加句已預訂唔一定可以預訂時間內取機

TOP

咁慘師兄我諗APPLE下次要加句已預訂唔一定可以預訂時間內取機
koli 發表於 2014-9-20 02:56


今日會upate消息!

TOP

上佢報, 不過今日個價仲靚

TOP