timothychu 當前離線
Moderator
台機有人收咩…? pigmich 發表於 2017-11-7 11:47
TOP
jackhui 當前離線
中級會員
卍TCH卍 當前離線
進階會員
黑 256 咩價今日 jackhui 發表於 2017-11-7 12:28
rebmup 當前離線
當然會收, 只不過會扣 $300-500 或更多. 昨晚放左一部開左封既 64GB 灰 $8700 ... timothychu 發表於 2017-11-7 12:15
jokelib 當前離線
blueLakH 當前離線
iphonepricehk 當前離線
初級會員
餓狼 當前離線
今日IR冇貨 之前真係有人stronghold 就fatfat 啦 via HKEPC Reader for Android 餓狼 發表於 2017-11-7 14:49
avboy99 當前離線