梗係買 SE2020, 64GB, 三千幾全新

唔駛買二手啦

TOP

回覆 1# ericauky


    4S 都仲有WTSAPP 唔驚會無WTSAPP

TOP

回覆  ericauky


    4S 都仲有WTSAPP 唔驚會無WTSAPP
inpad1111 發表於 2020-4-23 14:51



    宜家都用到?

TOP

my 6S Plus is running the latest iOS 13.4
pc1668 發表於 2020-4-8 14:38


Mine updated to 13.4.1 last night.

TOP

工作用用大mon機好啲,iphone 8 plus唔錯,三手價2k幾有交易

TOP

I am using iPhone 5s for whatsapp

TOP

iPhone 5s當做SIM BOX,將SMS轉到我手機。
iPhone 6s Plus當server用,用來update PHP json

TOP

計埋時間損耗值,都係2002 SE 抵。真係極輕度買 64 都夠。
除非想要MON大。
自己的一手舊機又唔同玩法,去買二手機始終有一定風險。

TOP

點解唔買部SE2???

TOP

用慣 android,但需要多一部手機用作公事用,
用量不大,主要聽電話、whatsapp、wechat 覆客
所以想買低階 ...
ericauky 發表於 2020-3-26 11:00


唔用最安全

TOP