南水北調嘛....我d藍籌仆到直晒

TOP

夜晚7 8點先食早餐?咁駁呀,巴打
gerrardjamie 發表於 2014-11-22 08:13

我唔係"搏" 係返夜晚工⋯⋯

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

放心唔只你一個係咁
iamgozilla 發表於 2014-11-22 08:18

偏偏,個強迫金戶口⋯⋯
睇見眼冤

股票,我又唔係班師奶日日捕住個mon
見人仔成日逐啲咁升
咪索性將d $擺哂去開個人仔户口

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP