當時5S, 最後結果點?
emhihi 發表於 2014-9-20 00:32



    CALL 左D 差佬黎, 嘈左一輪, 之後唔知點

TOP

你著西裝?

因為我都係8點9左右到IFC,
佢地不斷問有無人係plus,
根住有位西裝友同女友一起中左 ...
wgpoon 發表於 2014-9-20 00:41


係呀!!
即係都有其他人中招?

TOP

係呀!!
即係都有其他人中招?
emhihi 發表於 2014-9-20 00:43


我諗你真係last 一部唔好彩無貨,
我係前面聽到佢地話short 左貨

TOP

我諗你真係last 一部唔好彩無貨,
我係前面聽到佢地話short 左貨
wgpoon 發表於 2014-9-20 00:44


咁做野都得架!

TOP

本帖最後由 wgpoon 於 2014-9-20 00:47 編輯
咁做野都得架!
emhihi 發表於 2014-9-20 00:45


BTW, 佢有無話聽日幾點實有?

我估聽日plus 都應該有高位追到貨
最好早去有著數

TOP

BTW, 佢有無話聽日實有?

我估聽日plus 都應該有高位追到貨
wgpoon 發表於 2014-9-20 00:46


佢話會聽日比到我,
然後又好X唔confirm, 話會打電話通知我
我唔理架, 照去

TOP

佢話會聽日比到我,
然後又好X唔confirm, 話會打電話通知我
我唔理架, 照去 ...
emhihi 發表於 2014-9-20 00:47


如果佢無, 我建議你即call 生果報,
反正你真係有訂, 佢比唔到機就佢問題,
無理由last one 就無機

TOP

聽日拎仲有,今晚PLUS個價好西,今日應該會起少少

TOP

如果佢無, 我建議你即call 生果報,
反正你真係有訂, 佢比唔到機就佢問題,
無理由last one 就無機 ...
wgpoon 發表於 2014-9-20 00:50


頭先我岩岩已經email左生果報, 圖文並茂,
有埋條友卡片!

TOP

聽日拎仲有,今晚PLUS個價好西,今日應該會起少少
YHO 發表於 2014-9-20 00:52



    晚上到到都會西價,
聽講以前有先達鋪頭晚上走唔切貨,
一晚唔見幾十個

所以大莊晚上收盤, 到到都立即壓價,
要靚價而且唔怕hold,可以早上落場走一轉
我今日都一賣一hold等聽日放,
反正已經有賺, 一兩部唔怕死

TOP