RJJ~ 當前離線
中級會員
當時5S, 最後結果點? emhihi 發表於 2014-9-20 00:32
TOP
emhihi 當前離線
初級會員
你著西裝? 因為我都係8點9左右到IFC, 佢地不斷問有無人係plus, 根住有位西裝友同女友一起中左 ... wgpoon 發表於 2014-9-20 00:41
wgpoon 當前離線
進階會員
係呀!! 即係都有其他人中招? emhihi 發表於 2014-9-20 00:43
我諗你真係last 一部唔好彩無貨, 我係前面聽到佢地話short 左貨 wgpoon 發表於 2014-9-20 00:44
咁做野都得架! emhihi 發表於 2014-9-20 00:45
BTW, 佢有無話聽日實有? 我估聽日plus 都應該有高位追到貨 wgpoon 發表於 2014-9-20 00:46
佢話會聽日比到我, 然後又好X唔confirm, 話會打電話通知我 我唔理架, 照去 ... emhihi 發表於 2014-9-20 00:47
YHO 當前離線
如果佢無, 我建議你即call 生果報, 反正你真係有訂, 佢比唔到機就佢問題, 無理由last one 就無機 ... wgpoon 發表於 2014-9-20 00:50
聽日拎仲有,今晚PLUS個價好西,今日應該會起少少 YHO 發表於 2014-9-20 00:52