今朝手殘揀左月費PLAN的IP6+,我想問APPLE STORE 上台係咪同自己上台的PLAN 冇分別 ? ...
mcflurry 發表於 2014-9-16 12:20


樓主有冇去出機呀?今日首發有特別優待喎。

TOP

咁其實同出面上台出機/劏機冇分別?但可以即時拎機喎!如果要約續咪禁得過?

TOP

今日無去就揼,有lucky case, 上台變齊機

TOP

今日無去就揼,有lucky case, 上台變齊機
jnusvc 發表於 2014-9-19 23:31
齊機?

TOP

有冇ching如果去到話plan唔岩,有冇得轉做淨機(我事前都唔知有咩plan)

TOP

去左,根本無台機,全部買齋機

TOP

去左,根本無台機,全部買齋機
mcflurry 發表於 2014-9-20 17:30


即係訂台機可換齋機 ?

TOP

Staff are not here today for CSL/3 in Apple store

TOP

回覆 27# martinnitram


    confirmed, 剛拎左月費機,我話plan無CMHK比我選,可否剩機only, 個staff係我耳邊細聲講:頭三日有special offer, 可以要機ONLY!

TOP