不過大陸報關, 係咪即係報左關, 返港要跟返港? 無左會點呢?
eric_leung 發表於 2012-3-14 13:01


4880? 自用!

TOP

4880? 自用!
ahchaugoh 發表於 2012-3-14 13:30


??????

TOP

回復 20# eric_leung


    報關姐係自認帶新野入境俾稅~~
電腦好似一千蚊一部人仔~

TOP

回復  eric_leung


    報關姐係自認帶新野入境俾稅~~
電腦好似一千蚊一部人仔~ ...
yslysl05 發表於 2012-3-14 13:36


唔係話自用申報左, 帶返香港便可以唔駛俾稅同唔駛俾人捉?

TOP

香港人真係炒野炒到傻左 又一萬又幾千
咁易發達咩?

TOP

你唔係講緊樓主呀
gooapple 發表於 2012-3-14 10:09



   
有人對號入座嗎hahah

TOP

pricehk話10k

TOP

其實依加先達收幾錢姐@@?

TOP

回復 1# ~SRW~


    13-3-2012 的新手哥哥, 你要老吹都搵個舊少少的accout 啦. 一啲成意都無

TOP

既然new ipad無得抄,不如我們一般市民唔好再抽羅,留番比先達友去抽同蝕錢好未

TOP