ahchaugoh 當前在線
中級會員
不過大陸報關, 係咪即係報左關, 返港要跟返港? 無左會點呢? eric_leung 發表於 2012-3-14 13:01
TOP
eric_leung 當前離線
4880? 自用! ahchaugoh 發表於 2012-3-14 13:30
yslysl05 當前離線
回復 eric_leung 報關姐係自認帶新野入境俾稅~~ 電腦好似一千蚊一部人仔~ ... yslysl05 發表於 2012-3-14 13:36
菲力 當前離線
dermagramso 當前離線
你唔係講緊樓主呀 gooapple 發表於 2012-3-14 10:09
jensonsum 當前離線
進階會員
小煩仔 當前離線
chankmk 當前離線
初級會員
aleck_choi 當前離線