C兄你冇事嗎????
我由頭到尾都只係留係屋企等咋WOR
冇打去叫佢地早/遲 D黎
如果你係DHL做而咁樣講野..... ...
marco173 發表於 2011-12-4 19:20 
如果DHL 真係有事送唔到貨 唔應該用收件者屋企冇人做籍口
因為大公司黎講個位員工已經係欺騙緊公司
DHL 係有指引送唔到貨比個客 要話比個客知
或者收件者真係冇人係屋企
門前一定要放一張紙條話屋內冇人
咁當中一定好多人唔跟規距做野
e.g.
個送貨自己訂左部 iphone 自己個部聽日收到 但今日個價高 WOR 咪私自放左個客個部先賺多D先
第二日自己收到機再送返比個客
D 客通常唔會CHECK 張單個S/N
因為呢件事係發生我朋友身上
我朋友比DHL放飛機後 隔2日先收到部機 而單個S/N 係唔同部IPHONE
不過我FD 都係拎去放機 咪又佢 冇理到 |