你要打去講到明,無人系度一定要CALL你就實無死

TOP

同DHL 講
懷疑送貨條友私下吞左件貨
仲有可能厄公司話收貨者屋企冇人
否則報警
咁DHL 會即時同你跟進

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

C兄你冇事嗎????
我由頭到尾都只係留係屋企等咋WOR
冇打去叫佢地早/遲 D黎
如果你係DHL做而咁樣講野..... ...
marco173 發表於 2011-12-4 19:20



如果DHL 真係有事送唔到貨 唔應該用收件者屋企冇人做籍口
因為大公司黎講個位員工已經係欺騙緊公司
DHL 係有指引送唔到貨比個客 要話比個客知
或者收件者真係冇人係屋企
門前一定要放一張紙條話屋內冇人

咁當中一定好多人唔跟規距做野
e.g.
個送貨自己訂左部 iphone  自己個部聽日收到 但今日個價高 WOR  咪私自放左個客個部先賺多D先
第二日自己收到機再送返比個客
D 客通常唔會CHECK 張單個S/N

因為呢件事係發生我朋友身上
我朋友比DHL放飛機後 隔2日先收到部機 而單個S/N 係唔同部IPHONE
不過我FD 都係拎去放機 咪又佢 冇理到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果DHL 真係有事送唔到貨 唔應該用收件者屋企冇人做籍口
因為大公司黎講個位員工已經係欺騙緊公司
DHL  ...
cool4u_hk 發表於 2011-12-4 21:01


你個frd 收貨時無對盒上既地址同人名?
張label 係印左收件人姓名同地址ga wor, 如果唔岩你唔會簽收ga下話

TOP

回復  marco173

Ching 打咩number 去?可否提供?
UN 發表於 2011-12-4 14:23


投訴熱線:24003702
HOTLINE 24005788

TOP

投訴熱線:24003702
HOTLINE 24005788
marco173 發表於 2011-12-4 23:07


dhl apple hotline 唔係24002288咩? 改左5788

TOP

本帖最後由 marco173 於 2011-12-4 23:52 編輯
dhl apple hotline 唔係24002288咩? 改左5788
sungcharming 發表於 2011-12-4 23:38


5788係直線

TOP