回覆 10# cheongt


咁細格...差唔多囉..
但你如果賣手機零件果D, 點賺3-4皮先.
都仲未計伙記老闆人工..都唔易架

TOP

大把水魚特登去買變身貨 點會賺唔到

TOP

到時租金回落,恭喜晒!

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁即係執大鋪?!

TOP

我係先達業主就加租,無錢租學咩人做生意,返正個頭咁多大陸人行,緊係租比藥房啦

TOP

今次6S 去過一次先達咋

TOP

當年iphone5都炒唔起啦,如果開店只為一年炒iphone一轉,咁唔便開店啦,門口做收機佬都得,平時無利錢邊會開到店,個個老細做生意都係話自己微利無錢賺,為感情既啦

(Sent from EPC Pocket iPhone app)

TOP

下半年大機會好多舖會執

TOP

先達可再次轉型,由咸碟年代到手機都烏煙瘴氣

TOP