黑膠漿 當前離線
中級會員
回復 神奇小冰冰 根本蘋果係唔想人去炒, 好似舊年咁, 因為開售頭三個月嚴重缺貨, 搞到好多人轉軚出 ... ckflovesyr 發表於 2013-12-1 22:46
TOP
lordvalkyrie 當前離線
進階會員
鬼咩, 炒到買唔到, 明明係首發都變左二等公民... lordvalkyrie 發表於 2013-12-2 09:33
catok 當前離線
不如大家去轉買奶粉返上大陸炒吧 catok 發表於 2013-12-2 09:52
tongboy 當前離線
初級會員
為左幾草野出賣自己既尊嚴, 香港人買到香港野怪得邊個 ? lordvalkyrie 發表於 2013-12-2 09:59
waterkit 當前離線
其實炒IPHONE/IPAD 同炒奶粉有咩分別? 炒家都係一個目的~ 不過梗有人話 IPHONE/IPAD 係非必需品. ... catok 發表於 2013-12-2 13:56
meimei2010 當前離線