回復  神奇小冰冰


    根本蘋果係唔想人去炒, 好似舊年咁, 因為開售頭三個月嚴重缺貨, 搞到好多人轉軚出 ...
ckflovesyr 發表於 2013-12-1 22:46

iphone5出頭兩個月真係唔多見人用

TOP

回復  神奇小冰冰


    根本蘋果係唔想人去炒, 好似舊年咁, 因為開售頭三個月嚴重缺貨, 搞到好多人轉軚出 ...
ckflovesyr 發表於 2013-12-1 22:46


鬼咩, 炒到買唔到, 明明係首發都變左二等公民...

TOP

鬼咩, 炒到買唔到, 明明係首發都變左二等公民...
lordvalkyrie 發表於 2013-12-2 09:33

上台湯左個plan再買note2
我識幾個人係咁

TOP

不如大家去轉買奶粉返上大陸炒吧

TOP

本帖最後由 lordvalkyrie 於 2013-12-2 10:53 編輯
不如大家去轉買奶粉返上大陸炒吧
catok 發表於 2013-12-2 09:52


為左幾草野出賣自己既尊嚴, 香港人買 "唔" 到香港野怪得邊個 ?
** 先前漏打了個 "唔" 字...

TOP

為左幾草野出賣自己既尊嚴, 香港人買到香港野怪得邊個 ?
lordvalkyrie 發表於 2013-12-2 09:59



    系, 隔離論壇重系咁講炒奶粉. 很可悲

TOP

其實炒IPHONE/IPAD 同炒奶粉有咩分別? 炒家都係一個目的~
不過梗有人話 IPHONE/IPAD 係非必需品.

TOP

其實炒IPHONE/IPAD 同炒奶粉有咩分別? 炒家都係一個目的~
不過梗有人話 IPHONE/IPAD 係非必需品. ...
catok 發表於 2013-12-2 13:56



你自己講左個分別啦
只不過你係淨係睇到目的, 睇唔到後果姐

TOP

再甘搞法, Apple 回收價只等如扣除信用咭回增價. 個個都食回增

TOP

回復 18# waterkit


    後果就係... 本地既真正用家比炒家炒起, 想用都冇得用!

TOP