幾時開始變到無肉食?
媽叉安 發表於 2011-12-4 11:05



唔知收唔收添

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

撳黎自用囉
y2kming 發表於 2011-12-4 11:43



撳完又撳果的 .....

TOP

所以64g 自用無所謂

TOP

師兄, 原價收一部白色OK?

TOP

師兄, 原價收一部白色OK?
iaudio 發表於 2011-12-4 12:21



    咁人地咪車錢都蝕埋俾你

TOP

回復 9# 媽叉安

6900 都叫冇肉食,而家d人真係貪心

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 mkid 於 2011-12-4 13:29 編輯
我咪就係話緊你
roylkh 發表於 2011-12-4 11:25



我話放"番"出去  ... 即係比"番" apple.

你 up 乜呀 ?! .......

TOP