E2000用Toshiba+Phison,算係穩陣配搭。

TOP

昨天買左C100 480G, clone 完幾十GB 舊OS之後,摸個外殼唔辣手,發熱量低,比想像中好

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

昨天買左C100 480G, clone 完幾十GB 舊OS之後,摸個外殼唔辣手,發熱量低,比想像中好

via HKEPC IR Pro 3 ...
MAX100 發表於 2019-4-8 09:05


    一般 sata ssd 熱極有限

係 nvme 先特別熱

TOP

我見大部分討論都係240,480gb, 有無師兄用960gb 版,我想順便作儲存data 用,會定期backup

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

我見大部分討論都係240,480gb, 有無師兄用960gb 版,我想順便作儲存data 用,會定期backup

via HKEPC IR P ...
hkocx 發表於 2019-4-8 13:37


    我買左兩隻960gb

比 nas 用嚟加速

TOP

前一排買左隻E100/256G,用左一輪,OK啦, 前幾日又買左一隻T100/120G要黎插機頂盒錄電視
(貪佢方便,同手指差不多價錢,但應該比手指快),點知錄出黎起格(估計write speed慢)
ps.T100吾係聯強代理

TOP

前一排買左隻E100/256G,用左一輪,OK啦, 前幾日又買左一隻T100/120G要黎插機頂盒錄電視
(貪佢方便,同手指差 ...
Vincent2006 發表於 2019-4-8 17:31


    冇理由20Mbps寫入速度都冇掛

TOP

回復 86 #Vincent2006

唔係啊話!用2.5吋硬碟錄影都無問題,你講用SSD起格!?

到底係高清盒問題定係SSD問題?

TOP

本帖最後由 GeneralShepherd 於 2019-4-8 20:01 編輯
E2000用Toshiba+Phison,算係穩陣配搭。
Henry 發表於 2019-3-24 23:24

有冇DRAM cache
其實係咪C2000, 查唔到有E2000個型號
check左C2000有dram cache

TOP

越來越平,啱啱買咗隻960gb,$740都唔駛,粗用,如無咩問題,再平D又再買.

TOP