Henry 當前離線
亨利
長老會員
TOP
MAX100 當前離線
進階會員
kofz 當前離線
特級會員
昨天買左C100 480G, clone 完幾十GB 舊OS之後,摸個外殼唔辣手,發熱量低,比想像中好 via HKEPC IR Pro 3 ... MAX100 發表於 2019-4-8 09:05
hkocx 當前離線
我見大部分討論都係240,480gb, 有無師兄用960gb 版,我想順便作儲存data 用,會定期backup via HKEPC IR P ... hkocx 發表於 2019-4-8 13:37
Vincent2006 當前離線
前一排買左隻E100/256G,用左一輪,OK啦, 前幾日又買左一隻T100/120G要黎插機頂盒錄電視 (貪佢方便,同手指差 ... Vincent2006 發表於 2019-4-8 17:31
antonyhk 當前離線
GeneralShepherd 當前離線
E2000用Toshiba+Phison,算係穩陣配搭。 Henry 發表於 2019-3-24 23:24
tomcatty 當前離線
初級會員